Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Surfherlaadbeurt

Ik heb een abonnement bij Orange, maar mijn mobiele data was op, dus wou ik een Surfherlaadbeurt van 5gb activeren. Ik deed dit in de app en kan ook zien dat ik dit geactiveerd hebt, maar wanneer ik nu mijn mobiel netwerk aanleg moet ik gewoon bijbetalen buiten mijn abonnement, terwijl de 10 euro va

Vraag

• 

Gebruik

73

1

0

• Sim kaart verwisselen

Beste, Ik probeerde online een nieuwe simkaart aan te vragen, maar de identificatie werkt niet. Ik wil n.a.v. van de gegevenslek zo snel mogelijk een nieuwe simkaart. Omdat simkaartnummer en puk nummer gestolen zijn kunnen hackers deze informatie gebruiken voor het overnemen van de controle over een

Vraag

• 

Suggestie

298

4

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange cyberaanval

Beste, Net contact gehad met de "speciale lijn" ivm de Orange hacking: met de vraag voor een SIM swap (huidige sim-kaart wisselen voor een andere sim-kaart) Antwoord was: "U moet zich geen zorgen maken, is niet nodig!" Ik heb daar toch mijn bedenkingen bij, die hackers kunnen al die gegevens verkope

Vraag

• 

Suggestie

421

12

0

• Orange

Kan je cadeau’s dat over tijd zijn terugvinden

Vraag

• 

.Netwerk

48

1

0

• Iccid nummer orange

Ik heb mijn originele simkaart niet meer, ik gebruik een esim , en ik had graag het iccid nummer geweten. Dit is niet te vinden via instellingen op 🔛 mijn Android, weet iemand een oplossing.

Vraag

• 

Speciale nummers (Premium)

67

4

0

• Wifi

Overbodige zever weggedaan na al je overbodige berichten door Josette! Morgen de ban erop amusser je nog eventjes!

Vraag

• 

Airbox

65

2

0

• Praten

Start een tof gesprek en stel vragen.

Vraag

• 

Multimedia

29

0

• flybox hh71v1

Het witte rechtopstaand pilaartje... Iemand al gelukt meer lan-cliënts aan te sluiten? Ik heb geprobeerd met een lan-switch, met een extra onafhankelijke router... Alles is lan-verbonden met elkaar. Maar slechts één lan-cliënt kan op internet. De admin van de flybox is de standaard orangefirmware. D

Vraag

• 

.Netwerk

88

6

0

• Geen internet

Zit in Duitsland en heb geen internet. Heb ook ineens een r met een rondje op mijn telefoon staan. Data roaming staat aan en heb al twee maal gebeld met orange maar krijg het niet opgelost. Wie kan mij hiermee helpen? Heb een Xiaomi Redmi note 13 pro plus

Vraag

• 

Tips & Tricks

70

2

0

• Puk code

hallo ik heb mijn simcode vergeten en ik heb 3 keer geprobeerd en die wilt nu een puk code kan jij puk geven naar mij? Groetjes,

Vraag

• 

Gebruik

185

2

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User