Ik ben te laat met mijn kaart te herladen. Is er een manier om mijn oude Orange nummer terug te krijgen? + Hoe lang blijft deze actief voor Whatsapp etc?
Vraag
•
Orange Telephone
626
1
0
Hallo, Ik kon tot enkele maanden terug nog al mijn producten beheren. Wat bedoel ik,het verbruik van mijn zoon en mijn man (deze is minder belangrijk 😅). Van de zoon is belangrijker,zo kon ik hem op tijd verwittigd als zijn data bijna op is.En van internet en tv stond er ook bij. Maar nu kan ik dat
Vraag
•
App My Orange
1K
2
0
Beste, Ik kreeg vandaag een SMS met volgend bericht. Iemand een idee of deze legit is ? De link in het bericht leidt naar de website getoond op de screenshot in bijlage. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk aangezien iedereen die de link bemachtigd dan een compensatie kan innen. Mvg, Gauthier PS. Gyazo li
Vraag
•
Suggestie
2.4K
2
0
0
Op 6 juni heb ik nieuw contract met Proximus opgestart. Op 15 juni heeft proximus zowel telefonie als televisie en internet aangesloten bij mij. Op 26 juni kreeg ik een bericht vanuit de helpdesk van Orange vragende om jullie materiaal op te sturen, dit heb ik dan ook gedaan, jammer genoeg heb ik he
Vraag
•
Suggestie
1.6K
2
0
0
Als ik een prepaid prepaid nummer neem voor mijn zaak en dit enkel wil gebruiken voor bedrijfswhatsapp (bellen en berichtjes sturen), kan ik dat dan met mijn privé nummer in mijn iphone tesamen gebruiken? Dus hiermee bedoel ik, dat ik eens ik de prepaid kaard er in heb gestoken, dan mijn privé numme
Vraag
•
Orange Telephone
894
2
0
0
Hoi Graag zou ik de statistiek tevreden / niet tevreden klanten eens kunnen inkijken Ik behoor gelukkig en hoogst waarschijnlijk tot de (grootste) club tevreden klanten. 's Morgens mijn gsm per ongeluk naar de "vaantjes" geholpen en twee uur later dank zij de Orange shop Roeselare in het bezit van e
Vraag
•
Orange Telephone
809
1
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn grootmoeder is eind vorig jaar overleden en ze had nog veel prepaid belwaarde op haar herlaadkaart staan. Deze week heb ik sms-melding gekregen dat deze binnenkort gaat vervallen. Zou het mogelijk zijn om haar prepaid waarde over te zetten op de prepaid herlaadkaart van mijn vader, die ook klan
Vraag
•
Orange Telephone
762
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste, Ik had graag de 5 gb gehad als verjaardagscadeau maar doorgeven aan mijn zoon die op dezelfde factuur staat als de mijne en ook in mijn familie. Nu al ik dit doe komt erop dat er iets fout is gegaan. (Bijlage foto met wat ik te zien krijg) Ik heb al alles opnieuw opgestart en ook al een dag g
Vraag
•
App My Orange
906
1
0
0
hallo, Blijkbaar is ergens in de afgelopen maanden mijn voicemail uitgeschakeld. Hoe kan ik deze terug inschakelen? Ik heb gebeld met de klantendienst, zij vertelden mij om #123# te doen maar ik zie niets in dit menu over voicemail.
Vraag
•
Voicemail
1.4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goede avond, Wanneer mijn telefoon op voicemail moet gaan, gebeurd er niets en krijgt men te horen dat -dit nummer is niet toegekend- Enig idee hoe dit te verhelpen? . Via de voicemail instellingen is mijn gepersonaliseerde begroeting in orde.
Vraag
•
Voicemail
2.3K
2
0