Op 21 december gebeld voor een afspraak voor de installatie van de nieuwste Orange Modem. Afspraak gepland op 2 januari. Bevestiging gekregen via mail en sms. Op 26 december heb ik de afspraak gewijzigd via de link uit de mail. Ik heb een nieuwe afspraak gepland op 8 januari. Opnieuw bevestiging gek
Vraag
•
Reparatie
684
1
0
0
Kan je in de fysieke Orange-shop met consumptiecheques betalen ?
Vraag
•
Orange Telephone
864
3
0
Hallo ik heb een simkaart toegestuurt gekregen om te activeren.. ik geef mijn kaartnummmer in en mijn email maar deze geeft steeds een foutlmelding.. ik kan niet meer bellen mits mijn andere simkaart al afgesloten is.. hoe kan ik mijn kaart actief krijgen?
Vraag
•
Tips & Tricks
652
2
0
Geaccepteerde oplossing
hallo weet iemand of je netflix kan betalen met uw orange factuur we zouden graag een netflix acount nemen en da betalen via orange kan dit
Vraag
•
Tips & Tricks
1.1K
2
0
Hallo, 3 weken geleden heb ik een iPhone pro Max besteld en een mooi voorschot van 800€ betaald. Deze is nog altijd niet toegekomen en hiervoor heb ik al meermaals gebeld maar elke keer krijg ik hetzelfde antwoord. De achterliggende dienst zal je terug contacteren… soit ben dan maar naar de shop geg
Vraag
•
Orange Telephone
864
2
0
Hallo, Binnenkort (binnen 2 maanden) verhuizen we van een appartement naar een nieuwbouw woning. Nu is mijn vraag hoe we dit het beste regelen? De kabel zal immers van Telenet zijn, dienen we dan op het nieuwe adres een nieuwe aansluiting te vragen? En via wie kan dat het beste verlopen? Via Telenet
Vraag
•
Suggestie
1.5K
5
0
0
Beste, Ik kan op de site en mobiele app "mijn profiel" niet gebruiken, ik wil graag mijn klantnummer raadplegen en door de foutmelding die ik krijg gaat dit niet. Ik heb geen abonnement en dus geen facturen dus daar kan ik het ook niet op zien.
Vraag
•
App My Orange
682
2
0
Hallo Ik ben exact een jaar geleden naar Australië verhuisd. Omdat dit maar tijdelijk was voor een jaar wou ik mijn gsm-nummer bewaren. Ik kreeg de melding om jaarlijks 10 euro op mijn herlaadkaart te zetten zodat ze konden zien dat mijn nummer nog actief was. Nu is er een maand geleden bij mij inge
Vraag
•
App My Orange
825
2
0
op 6 nov gemeld aan Orange dat ik contract ging beëindigen wegens verhuis naar buitenland, daarna bevestiging ontvangen met retourticket om alles terug te sturen via de post, is gebeurd, alle apparatuur ontvangen en Orange bevestigd dat ze alles ontvangen hebben. Krijg nu email dat ik mijn contract
Vraag
•
Suggestie
799
1
0
0