Geaccepteerde oplossing
Hallo. Vroeger kon ik via mijn klantenzone een lege simkaart bestellen ( als reserve simkaart) voor mijn nummer , was heel makkelijk , maar nu zie ik die optie niet meer staan in men klantenzone? Volgens website & facebook messenger zeggen ze dat dit wel kan , is deze optie op andere plaats gezet? G
Vraag
•
App My Orange
3.2K
3
0
Hey community, Interessant artikel gevonden van De Inspecteur! Dit wou ik toch even delen met jullie. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/13/niet-genoeg-tijd-om-op-te-nemen-zo-laat-je-je-telefoon-langer-r/ Fijne dag nog!
Vraag
•
Tips & Tricks
1.2K
2
0
0
Hallo, Als men naar mij belt en ik neem niet op, dan werkt de voicemail ! Ze horen altijd "dit nummer is niet toegekend". Ik heb mijn voicemail al terug ingesproken enz maar niets helpt. Althans als mijn iphone uit staat werkt de voicemail wel.
Vraag
•
Voicemail
1.3K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik probeer een login te maken. echter krijg ik de melding dat men nummer niet bestaat. als ik inlog met mijn oude login van vroeger zie ik niks van gegevens, vontract,facturen of aangesloten nummers. het gsm nummer is dus NIET meer gelinkt hieraan. Zijn sinds maandag opnieuw bij orange dus is langer
Vraag
•
Tips & Tricks
1.4K
2
0
0
Ik koop een refurbished gsm aan maat deze werkte niet naar behoren. Terug naar de winkel, krijg een andere maar ook daar mankementen. Dus nog maar eens naar de winkel. Weer een andere met de nodige mankementen. Dit op 3 dagen tijd. Dus omdat ik er genoeg van heb wil ik dit contract annuleren en nu z
Vraag
•
Suggestie
929
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben een jaar lid van Orange en tevreden over de service. Zoals het programma voorschrijft krijg je dan een leuk filmticket aangeboden (bij aankoop van een ander en enkel geldig op dinsdag) Dus vandaag wou ik lekker Oppenheimer gaan zien. Eerste probleem : Nergens wordt je geinformeerd dat het enk
Vraag
•
App My Orange
1.6K
3
0
Wat een prutsers bij orange Wij hebben een dikke maand geleden een wifi booster box aangevraagd. Deze ook ontvangen en geïnstalleerd na enkele dagen. Nu begint het gepruts, wij kregen enkele dagen later een sms om alles terug te sturen. Ik bel dus de klantendienst, na heel veel doorverbonden te word
Vraag
•
Suggestie
1.6K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Reeds 3 dagen geen internet tv enkel 4g. Blijkbaar wordt geen oplossing gevonden,enigre antwoord algemene storing in uw buurt.nog nooit meegemaakt 3uur ok maar 3 DAGEN,nog steeds niet opgelost.nog maar 2 weken klant en nu al teleurgesteld. Mvr rikjan
Vraag
•
Tips & Tricks
1.8K
3
0
Beste hoe kan ik sms'en naar betaalnummers? Voorbeeld bij vive le velo lukt dit niet
Vraag
•
Orange Telephone
826
3
0
0
Hi, mijn werkgever had mijn privénummer **bleep**4 overgenomen op een Orange sim. Nu had ik graag dit nummer overgezet naar een andere provider. Hiervoor heb ik het klantennummer nodig. Zou u mij die kunnen geven aub? Mijn werkgever is Jan De Nul
Vraag
•
Orange Telephone
1.3K
3
0
0