Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange lege simkaart aanvragen via klantenzone

Hallo. Vroeger kon ik via mijn klantenzone een lege simkaart bestellen ( als reserve simkaart) voor mijn nummer , was heel makkelijk , maar nu zie ik die optie niet meer staan in men klantenzone? Volgens website & facebook messenger zeggen ze dat dit wel kan , is deze optie op andere plaats gezet? G

Vraag

• 

App My Orange

3.2K

3

0

• Beltoon duurtijd verlengen

Hey community, Interessant artikel gevonden van De Inspecteur! Dit wou ik toch even delen met jullie. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/06/13/niet-genoeg-tijd-om-op-te-nemen-zo-laat-je-je-telefoon-langer-r/ Fijne dag nog!

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.2K

2

0

0

• voicemail

Hallo, Als men naar mij belt en ik neem niet op, dan werkt de voicemail ! Ze horen altijd "dit nummer is niet toegekend". Ik heb mijn voicemail al terug ingesproken enz maar niets helpt. Althans als mijn iphone uit staat werkt de voicemail wel.

Vraag

• 

Voicemail

1.3K

3

0

Klantenzone aanmaken

Ik probeer een login te maken. echter krijg ik de melding dat men nummer niet bestaat. als ik inlog met mijn oude login van vroeger zie ik niks van gegevens, vontract,facturen of aangesloten nummers. het gsm nummer is dus NIET meer gelinkt hieraan. Zijn sinds maandag opnieuw bij orange dus is langer

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.4K

2

0

0

• Kapotte gsm

Ik koop een refurbished gsm aan maat deze werkte niet naar behoren. Terug naar de winkel, krijg een andere maar ook daar mankementen. Dus nog maar eens naar de winkel. Weer een andere met de nodige mankementen. Dit op 3 dagen tijd. Dus omdat ik er genoeg van heb wil ik dit contract annuleren en nu z

Vraag

• 

Suggestie

929

2

0

ORANGE THANK YOU waardeloos

Ik ben een jaar lid van Orange en tevreden over de service. Zoals het programma voorschrijft krijg je dan een leuk filmticket aangeboden (bij aankoop van een ander en enkel geldig op dinsdag) Dus vandaag wou ik lekker Oppenheimer gaan zien. Eerste probleem : Nergens wordt je geinformeerd dat het enk

Vraag

• 

App My Orange

1.6K

3

0

• Compleet onbekwame klantendienst

Wat een prutsers bij orange Wij hebben een dikke maand geleden een wifi booster box aangevraagd. Deze ook ontvangen en geïnstalleerd na enkele dagen. Nu begint het gepruts, wij kregen enkele dagen later een sms om alles terug te sturen. Ik bel dus de klantendienst, na heel veel doorverbonden te word

Vraag

• 

Suggestie

1.6K

1

0

Internet plat

Beste Reeds 3 dagen geen internet tv enkel 4g. Blijkbaar wordt geen oplossing gevonden,enigre antwoord algemene storing in uw buurt.nog nooit meegemaakt 3uur ok maar 3 DAGEN,nog steeds niet opgelost.nog maar 2 weken klant en nu al teleurgesteld. Mvr rikjan

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.8K

3

0

• Betaalnummers

Beste hoe kan ik sms'en naar betaalnummers? Voorbeeld bij vive le velo lukt dit niet

Vraag

• 

Orange Telephone

826

3

0

0

• Klantennummer werkgever

Hi, mijn werkgever had mijn privénummer **bleep**4 overgenomen op een Orange sim. Nu had ik graag dit nummer overgezet naar een andere provider. Hiervoor heb ik het klantennummer nodig. Zou u mij die kunnen geven aub? Mijn werkgever is Jan De Nul

Vraag

• 

Orange Telephone

1.3K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten