Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • fout gefactureerde premium nummers crediteren

Waarom komt de helpdesk zijn belofte niet na om alle fout gefactureerde premiumnummers volledig te crediteren? Gesprek is nochtans opgenomen....

Vraag

• 

Suggestie

877

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Apple watch ondersteuning in 2023

Ik wou eens even horen of er ondertussen al meer geweten is over ondersteuning voor smartwatchen? Zou dit er in 2023 nog aan komen?

Vraag

• 

Suggestie

1.6K

1

0

0

• Factuur van gsm aankoop

Beste is mogelijk om online een kopie van factuur aanvragen van een gsm aankoop met abo want ben deze kwijt gespeeld tijdens verhuis

Vraag

• 

Orange Telephone

641

2

0

0

Geen toegang

Hey, Ik heb geen toegang meer tot tips&tricks en nieuws. Kunnen jullie helpen? Thanks!

Vraag

• 

Tips & Tricks

2.8K

4

0

Beloning !

Hallo ! Ik kreeg een beloning van jullie ! Top ! Ik maak een keuze uit de drie opties en krijg " Oeps ... er is iets misgegaan... probeer het later nog eens ... wat ik dus ook probeer, maar de link naar mijn Cadeau is verdwenen !!! Bedankt voor de moeite en groetekes !

Vraag

• 

Orange Telephone

3.2K

2

0

Klantenzone werkt niet

Hoi, Al enkele dagen heb ik problemen met de Klantenzone. Als ik rechtsboven op "Klantenzone" klik, word ik doorverwezen naar de 404-pagina ("Oeps… Het spijt ons, we hebben de pagina niet gevonden."). Als ik zelf de URL "https://www.orange.be/nl/klantenzone" invoer, kan ik me niet meer aanmelden en

Vraag

• 

App My Orange

1.4K

1

0

0

• smsjes Orange thank you uitschakelen

Geregeld krijg ik smsen van het Orange Thank you programma. Dat vind ik erg storend, zeker als er geregeld sommige berichten naar mij gestuurd worden die wel erg belangrijk zijn. Ik wil ze dus niet hebben. In de app al alle mogelijke meldingen uitgeschakeld, STOP geantwoord op die smsjes, maar helpt

Vraag

• 

Suggestie

1.1K

3

0

0

• Cadeau van Orange

Er werd mij onlangs een pakket van orange opgestuurd voor mij te bedanken omdat ik al zolang klant ben. Dit pakket was aangetekend verzonden maar ik was niet thuis. Wilde mijn cadeau gaan kopen afhalen bij Bpost, bleek dat ze mijn cadeau verloren zijn. Heb klacht ingediend maar na meer dan een week

Vraag

• 

Suggestie

1.1K

3

0

0

Sim kaart

Ik ben al 3 weken aan het wachten voor de activatie van mijn sim kaart. Weet er iemand wanneer dit opgelost kan geraken?

Vraag

• 

Suggestie

1K

2

0

0

Orange kaart is overgezet naar herlaadkaart, kan echter niet gebeld worden.

Hey Tribals, na mijn ontslag vrijdag is mijn werkabbo overgezet naar een "herlaadkaart" aldus de sms van Orange. Volgens mijn werkgever kan ik geen uitgaande oproepen of sms'n doen. Maar ik kan ook niet gebeld of ge'smst worden zo blijkt. Op de site van Orange wilde ik deze kaart herladen, maar ook

Vraag

• 

Suggestie

873

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten