Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Kan niet bellen vanuit de VS na aankoop Best Destinations Pass

Hallo, Ik kocht net een Best Destinations Pass om te kunnen surfen en bellen vanuit de VS. Nu blijkt dat ik wel kan surfen, maar niet bellen. Ik heb proberen bellen naar nummers in België en de VS (uiteraard in de internationale notatie met een + of 00), maar het gesprek wordt telkens beëndigd nog v

Vraag

• 

Orange Telephone

995

4

0

0

• Ongewild Playwing abonnement

Vanaf 2023 zag ik dat er elke week 10 euro aan een playwing abonnement wordt aangerekend aan mijn telefoonabonnement. Ik heb hier nooit naar gevraagd of dit geactiveerd. Is er een mogelijkheid om dit abonnement te stoppen?

Vraag

• 

App My Orange

1.8K

2

0

0

handleiding afstandsbediening nieuwe decoder

Kreeg vandaag nieuwe decoder en afstandsbediening maar geen handleiding Op mijn vraag er naar zei hij dat hij dit had maar in zijn auto en dat hij die niet kon halen. Hij heeft alles snel uitgelegd maar te veel om te onthouden en te weinig om alles te weten. Ik belde de 5000 en daar zeiden ze kijken

Vraag

• 

Suggestie

3.1K

2

0

0

Oude nummer terugvragen

Dag iedereen, ik vroeg me af of ik mijn oude nummer nog kan onderscheppen dit voor twee factor authentificatie en vroeg me af of ik naar orange moest bellen hiervoor of niet.

Vraag

• 

Orange Telephone

1.1K

2

0

0

• Inkomende oproepen

Ik zou graag een detail hebben van mijn inkomende oproepen voor een bepaalde periode. Ik kan dit niet terugvinden op mijn gedetailleerde factuur. Ook niet in de historiek van mijn telefoon. Waar kan ik dit opvragen? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Tips & Tricks

1K

1

0

0

• voicemail

goede morgen, wanneer iemand iets inspreekt op mijn voicemail krijg ik hier maar een paar dagen later een melding van. enig idee hoe ik kan zorgen dat ik dit direct ontvang wanneer het bericht ingesproken wordt? grtjs

Vraag

• 

Voicemail

581

0

0

0

Astel

Kan ik via Astel extra korting krijgen? Want een vriend van mij wil graag klant worden en ik heb gehoord dat je dan een korting krijgt bovenop de korting van orange. Rick2

Vraag

• 

Orange Telephone

764

1

0

• Tv enmobiel

Hey, kan ik bijvoorbeeld enkel tv en een gsm abonnement (met een redelijk hoog data limiet) hebben? Dus tv en gsm zonder internet? Grts, Rick2

Vraag

• 

Suggestie

734

2

0

0

Smartphone

Hey, Kan ik een smartphone krijgen op afbetaling met bewindvoering. Grts, Rick 2

Vraag

• 

Suggestie

836

1

• Geen toegang klantenzone

Sinds maandag ben ik bij orange voor internet en tv en het zou tot 48u kunnen duren voor toegang te krijgen op klantenzone maar werkt dus nog steeds niet 🙄 en ook op orange app niet

Vraag

• 

App My Orange

2K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten