Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Ik kan niet bellen 0904

Elke keer ik een 0904 nummer bel lukt dit niet en het is vroeger wel gelukt , het is voor een aankoop pay safe kaart via dundle

Vraag

• 

Orange Telephone

926

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Twee abonementen/prepaid kaarten beheren in myorange of klantenzone

Beste, Ik heb sinds enkele jaren een abonement en heb nu wegens omstandigheden een extra prepaid kaart aangeschaft. Kan ik beide in één apparaat of in één klantenzone beheren. Als dat niet kan, kan ik enkel werken met via een extra klantenzone want een extra myorange lijkt mij niet mogelijk?

Vraag

• 

App My Orange

644

1

0

Visual Voicemail iPhone werkt niet [iOS]

Ik krijg al jaren de optie Visual Voicemail voor iPhone niet aan de praat. De eerste jaren dacht ik dat het mogelijks aan mijn iPhone 8 kon liggen, maar sinds dit jaar heb ik een iPhone 14 Pro. Dat zou dus geen probleem mogen geven. Ik heb al verschillende malen de optie VVM voor iPhone geactiveerd

Vraag

• 

Tips & Tricks

2K

5

0

0

• Betaalsms

Hallo, ik kan geen sms’en versturen naar “betalende” nummers, om bijvoorbeeld te stemmen. (De 4 nummerige nummers). ik heb al de opties in mijn abonnement opties beheren en multimedia blokkeren uit staan. Ik snap niet wat er nog fout loopt. kan iemand me helpen? groetkes Rianne

Vraag

• 

Orange Telephone

392

0

0

0

• Aanbieding Luminus via Orange

Dag allemaal, Gisteren kreeg ik een vreemde telefoon, zogezegd vanuit Orange, die met een aanbieding kwamen omdat ze sinds kort samen zouden werken met Luminus. Ik ben daarop meteen achterdochtig geworden. Mede door de zeer agressieve manier van communiceren van de man aan de andere kant van de lijn

Vraag

• 

Suggestie

2.7K

4

0

0

• Compensatie

Als ze de belofte van binnen de 48h verzenden niet kunnen waarmaken, krijgen we daar dan een compensatie voor in de plaats? Vind het anders wel niet eerlijk. Bestellen online om, naar hun eigen zeggen, sneller een nieuwe Phone te hebben.... De 48h zijn ondertussen al ver overschreden.

Vraag

• 

Suggestie

996

2

0

0

Nieuw telefoonnummer aanvragen voor gsm Nokia 220

Hello, Mijn telefoonnummer van mijn gsm Nokia 220 is geblokkeerd omdat ik te laat de vereiste jaarlijkse oplading op het einde van het jaar in de maand december heb uitgevoerd. Ik moet een nieuw telefoonnummer aanvragen volgens de winkelbediende van de Orange filiaal in Lokeren. Omdat het reeds 5 ma

Vraag

• 

Orange Telephone

887

2

0

0

Per ongeluk fysieke sim omgezet naar esim? en verwijderd

Ik was aan het kijken voor esim op mijn gsm, en probeerde via de orange app te zien hoe dat dat werkt. Toen ik klikte op esim toevoegen ofzoiets bleef het maar laden... dus ik sluitte de app. Toen merkte ik even later dat ik geen berichten meer kreeg, en kreeg foutmeldingen zoals verkeerde tijd en d

Vraag

• 

Reparatie

2.9K

5

0

0

• Twee kaarten inloggen op app

Ik heb twee orange simkaarten in mijn gsm. Ik zou graag op de Orange app mij kunnen inloggen voor beide kaarten om mijn facturen en andere diensten te checken. Ik kan mij enkel inloggen met een gsmnummer en ik kan noch afmelden of aanmelden met een ander nummer. Is hier een oplossing voor? Bedankt

Vraag

• 

App My Orange

482

2

0

0

• Wifi-bellen van buiten Europa?

Ik ben momenteel in de Verenigde Staten, in een afgelegen gebied waar geen GSM signaal beschikbaar is. Ik heb echter een zeer goede Wifi verbinding. Hoe kan ik met mijn Belgisch Orange nummer bellen? Dat is waar WiFi bellen voor bedoeld is maar blijkbaar heeft Orange het afgezet voor gebruik buiten

Vraag

• 

Orange Telephone

1.1K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten