Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Facturen open niet

Facturen open niet op de website; niet het overzicht en niet het detailview Browser: Chrome Version 116.0.5845.140 (Official Build) (arm64) OS: Mac

Vraag

• 

App My Orange

1.9K

5

0

0

• Orange klantendienst 0/10 - zwaar teleurgesteld

Al verschillende jaren trouwe klant van Orange. Zowel vast internet, digitale televisie als mobiele abonnementen. Precies 1 maand terug (7/08/2023) telefonisch contact opgenomen met de klantendienst om een extra optie toe te voegen want via de klantenzone lukte dit niet. Optie giga internet boost. D

Vraag

• 

Reparatie

1.2K

2

0

0

• Geaccepteerde oplossing

2e sim met hetzelfde nr

Is een 2e sim met hetzelfde nr mogelijk als de tweede SIM een eSIM is? dus twee toestellen met hetzelfde nr, 1 met fysieke sim en 1 met eSim?

Vraag

• 

Suggestie

1.3K

1

0

0

• Toekennen krediet

Hallo, op woensdag 11 januari om 15:31 heb ik een mail ontvangen met daarin: "Zoals afgesproken geeft Orange je een krediet van 25,66 euro." Omdat ik deze uitbetaling nergens kan terugvinden, heb ik al vele malen een mail gestuurd met de vraag wanneer dit zou terugbetaald zijn. Hier komt nooit react

Vraag

• 

Orange Telephone

1.1K

1

0

0

• Publiek static IP adres bij Orange?

Hallo, Ik ben aan het bekijken om over te stappen van Telenet Business "Fiber" met optie vast IP publiek adres naar Orange. Momenteel heb ik in productie: Mail servers (met rptr-record actief) in HAWebservers in HANextcloud server in HAVPN serverS2S tunnelsEn nog wat enkele anders services/systemen

Vraag

• 

Suggestie

2K

1

0

0

Verjaardagsbadge

Waarom krijgen sommige leden van voor mijn tijd en na mijn tijd deze badge? Ik ben onlangs in mei ook verjaard Ik snap er helemaal niets van?! Kan iemand mij dit uitleggen aub? Hartelijk dank

Vraag

• 

Suggestie

1.2K

1

0

0

• Herlaadkaart online gekocht doch geen tribe badge ontvangen

Wat moet ik doen? Hoe komt dit in orde? Mvg Helen1

Vraag

• 

Suggestie

816

3

0

0

Icoyote account onvindbaar....

Hallo, Sinds een paar dagen kan ik mijn Icoyote niet meer koppelen aan Orange. Elke maand moet ik dus rond de 26e mijn Orange account koppelen aan Icoyote. Meestal lukt dit wel na veel 5-en en 6-en maar nu lukt het al een paar dagen niet meer. Heb al vanalles geprobeerd : uitloggen, herstarten, opni

Vraag

• 

Coyote

1.6K

2

0

0

• Visual voicemail op Google Pixel 6a

Hoi, Weet er iemand toevallig of visual voicemail van Orange werkt op de Google Pixel telefoon s, specifieker de Google Pixel 6a? Alvast bedankt voor de informatie! Met vriendelijke groet, Tijs

Vraag

• 

Tips & Tricks

713

2

0

• Denkt uw bedrijf dat buitenlandse studenten makkelijk te pesten zijn?

Ik ben een buitenlandse student die op 3 augustus 2023 in België aankwam.Op 7 augustus ging ik naar de Orange Shop op Meir 10, 2000 district Antwerpen om een mobiele telefoonkaart aan te vragen. Alvorens dat te doen, vroeg ik de bediende of ik een mobiele telefoonkaart kon aanvragen zonder Belgische

Vraag

• 

Suggestie

1.4K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K