Dag Ik lees zonet dat ik mijn decoder moet terug sturen als ik Orange TV annuleer, nu heb ik de stroom kabel niet meer alleen de decoder zelf, is dat een probleem?
Vraag
•
Suggestie
749
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dit is het 1nige waar ik nog op wacht , om mijn nummer ook mobiel te hebben in mijn smartwatch , en liefst zonder extra kosten en beschikbaar voor elke Orange klant met een mobiel abbo , is hier nieuws over? @Totem of iemand van Orange zelf die hier meer info over heeft?! Groeten.
Vraag
•
Suggestie
2.3K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik zou graag willen betaling met orange als ik iets koop in de app store hoe zet ik deze optie aan?
Vraag
•
App My Orange
909
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Onlangs bericht gekregen dat we voor 49€ nieuwe decoder kunnen krijgen om volgende te kunnen zien op decoder. Streamz,YouTube,vtmgo enz. Je moest hiervoor op de rode knop drukken. Dit hebben we gedaan. Maar tot nu toe is er nog niets gebeurd of bericht hiervan gekregen. Iemand hier nog mee te maken
Vraag
•
Suggestie
716
2
0
0
Vraag
•
Orange Telephone
792
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb net een nieuwe gsm gekocht (iPhone) en vind de app niet in de app store. Hoe kan ik toch de app downloaden?
Vraag
•
App My Orange
1.9K
3
0
0
Recent klant geworden bij Orange, en ik wil niemand individueel beledigen of kwetsen maar ik heb de indruk dat Orange medewerkers systematisch incompetent zijn. enkele problemen die ik binnen de eerste 2 maanden bij Orange heb ervaren die ik bij mijn vorige provider in langer dan 10 jaar tijd nooit
Vraag
•
Suggestie
1.1K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Ik heb een internetabonnement Start Fiber zonder televisie en zonder mobiel abonnement. Allereerst wil ik zeggen dat ik sinds mijn overstap naar Orange geen enkele klachten heb in verband met de diensten, alleen maar positieve opmerkingen dus. Het enige probleem dat ik heb is dat wanneer ik i
Vraag
•
App My Orange
2.2K
2
0
Beste, Ik wil mijn wallet in psNetwork opladen met Orange Tempo giga, maar dit lukt niet meer. Ik krijg altijd deze melding zie screenshot Kunnen jullie dit oplossen, alvast bedankt https://imgur.com/a/Q4UiAwB
Vraag
•
Orange Telephone
790
2
0
Geaccepteerde oplossing
Over 14 dagen verhuizen wij naar een nieuwbouwappartement. Ik ben 100% zeker dat de bekabeling van Telenet doorgetrokken is tot in het appartement, de “kastjes” van Telenet en Proximus hangen er en er is mij verzekerd dat alles klaar is om aan te sluiten. Bij Orange echter hebben zij nog geen mogeli
Vraag
•
Suggestie
791
1
0
0