Hallo allemaal, Heb je problemen om via je iPhone toegang te krijgen tot je profiel in de My Orange app? Hier is een kleine tip voor als je de foutmelding "deze functionaliteit is momenteel niet beschikbaar" krijgt 😉. - Ga naar instellingen - Reset de sessie - De melding "De simkaart is gewijzigd?"
Vraag
•
App My Orange
577
0
0
Na 4 weken en evenveel telefoontjes en evenveel beloftes nog steeds geen tv box !!! Ondertussen 2 dossiers opgemaakt en raar maar waar.... geen tv box. Hoe moeilijk kan het zijn ?? Na 17 jaar klant te zijn ben ik nu op het punt om gewoon abonnement op te zeggen , misschien zal het bij een andere pro
Vraag
•
Tips & Tricks
458
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag allen, Ik twijfel om over te stappen van Telenet naar orange. Wat me nog tegenhoudt is 1) is de service hier dan beter (misschien afhankelijk van wie je het vraagt) 2) kan ik ook via mail/chat de klantendienst bereiken bij vragen/problemen? Ik zie enkel een telefoonnummer en dit kanaal hier (met
Vraag
•
Tips & Tricks
1.8K
3
0
0
Wijzigingen van het contract, aanpassingen van abonnementen, techniekers die langskomen, ... Alles wat veranderingen met zich meebrengt omtrent betalingen en kosten, gelieve goed je maandelijkse facturen te controleren dat je niet onterecht betaald. Zo stonden er 2 techniekers voor mijn deur op verk
Vraag
•
Tips & Tricks
1.3K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn betaling via orange voor mijn maandelijks Google Play abonnement is plots geweigerd. Waarom?
Vraag
•
Suggestie
1.5K
4
0
0
Is het mogelijk om in een Organe winkel het nummer van mijn herlaadkaart te wijzigen of moet ik een nieuwe herlaadkaart kopen?
Vraag
•
Orange Telephone
495
1
0
Beste, Ik kom hier even mijn verhaal neerpennen aangezien er geen support beschikbaar is via mail. Even de historie schetsen: we zijn mei 2023 en staan op punt om te verhuizen. We zijn reeds jaren klant bij Orange en alle facturen werden telkens per SMS verstuurd naar het Orange nummer in het contra
Vraag
•
App My Orange
610
2
0
0
Kreeg gisterenavond de melding dat mijn sim ongeldig is. Heb mijn smartphone al uitgeschakeld, sim eruit gehaald en terug erin gestoken. Zonder resultaat. Waar ligt het probleem?
Vraag
•
Tips & Tricks
1.4K
2
0
Beste medegebruikers Wij zijn in december vertrokken van Orange internet en tv omdat weer voor de zoveelste keer hun martiaal niet naar behoren werkte. Wij hebben ontzetten veel problemen gehad met hun digicorder waarbij we dagelijks ons ritueel moesten doen van aanzetten en uittrekken eer het funct
Vraag
•
Suggestie
1.6K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een goplus abonnement met een iphoneXR. ik vind niet hoe ik de second call functie moet activeren als die al mogelijk is met goplus.
Vraag
•
Second call
592
1
0
0