Opties en diensten

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geldigheidsduur herlaadticket Delhaize?

Hallo Wat is de geldigheidsduur van een herlaadticket uit de supermarkt? Op het ticket zelf staat hierover niets vermeld. Zie foto van het betreffende ticket. Alvast dank. Combien de temps reste un code de recharge sur un ticket de caisse (Delhaize) valable? Rien ne se trouve sur le ticket de caisse

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.1K

1

0

0

• Een eerste gsm voor mijn dochter

Hallo allemaal, Eerste maal op Tribe dus hopelijk doe ik het juist. Maar ik vroeg me af of jullie advies kunnen geven voor mijn dochter (10j). Ze mag van ons een gsm maar we weten niet goed hoe we dit best aanpakken. Belangrijk voor ons dat ze haar eigen nummer heeft, dat ze kan bellen indien nodig

Vraag

• 

Orange Telephone

2K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Meer data

Heb een 300gb abo (go extreme) en vraag me af of orange mogelijk van plan is een abo met meer data op de markt te brengen. We wonen afgelegen, proximus vaste lijn valt bijna dagelijks weg en geeft maximaal 22 Mbps als 't wel werkt. Onze router met de go extreme geeft veel beter internet maar is bepe

Vraag

• 

Suggestie

2.2K

3

0

0

• Orange Thank you kado

Ik heb een kado gekregen van orange en wil dit kado doen aan mijn zoon. Telkens krijg ik een foutmelding als ik zijn nummer aanduid als begunstigde. Volgens orange messenger zou dit een miscommunicatie zijn en kun je een gekregen kado niet meer doorgeven. Nog mensen met dit probleem?

Vraag

• 

App My Orange

1.1K

1

0

0

• Kan niet meer met Orange betalen in de Playstation store

Ik kan sinds vrijdag niet meer betalen met orange in de playstation store... Op ander platforms kan ik wel nog gewoon betalen... In de store bij het afrekenen geeft het een "ongeidentifeerd probleem" aan. Iemand dit ook al gehad?

Vraag

• 

Orange Telephone

1.2K

1

0

0

• Nieuwe telefoon besteld

Goeiedag, Ik heb 28/02 een nieuwe telefoon besteld. Deze zou binnen de 48uur aankomen. Ze veranderen mijn abonnement maar van de telefoon hoor ik niets. Ik bel, ik probeer online contact op te nemen, niets. Geen antwoord. Vandaag veranderen ze zonder toestemming mijn abonnement opnieuw en van de tel

Vraag

• 

Orange Telephone

296

0

0

0

Mobiel bellen

Ik hoor de ander niet bij het bellen en omgekeerd. Ik heb mijn sim-kaart al eens verwisseld naar een ander toestel en dan lukt dit wel. Ook Via WhatsApp bellen is geen probleem.Mijn toestel is een iPhone XS Max. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Vraag

• 

Orange Telephone

1.4K

2

0

0

• Aanbieding

Dag allen, heb recent een bericht gekregen dat ik een Xbox series S kan gaan halen voor 49€. Ik ben bij een orange-shop geweest om het na te vragen. Ze zeiden “ja je kan het krijgen maar je moet maandelijks 25€ betalen” dit lijkt mij niet logisch want wat die mens zei is gedeeltelijk juist. Ik kan d

Vraag

• 

Tips & Tricks

1.1K

1

0

0

Nieuwe SIM (zelfde nr) nog steeds niet actief

Mijn dochter haar GSM werd gestolen. Gisteren gingen we langs in de Orange shop waar ze meteen een nieuwe SIMkaart kreeg voor haar bestaande nummer. De SIM zou gisterenavond tussen 19u en 20u ten laatste geactiveerd moeten zijn na heropstarten van het toestel. Een dag later is de SIM nog steeds niet

Vraag

• 

Orange Telephone

827

3

0

0

• Bellen buitenland niet mogelijk

Ik zit in Brazilië en krijg een sms dat mijn visakaart geblokkeerd is om te deblokkeren dien ik een nummer te bellen. Helaas kan ik geen enkele oproep doen ! HELP

Vraag

• 

Orange Telephone

611

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten