Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Nieuw en al een kleine vraag

Sedert vandaag ben ik nieuw hier. Het is nog wat wennen. Heb wel een klein vraagje, gisteren heb ik aangegeven mijn facturen te laten betalen door middel van domiciliëring en nu deze tribe, maar ik zie deze niet bij mijn badges staan. Enig idee hoe dit komt?

Vraag

• 

Tribe-badges

2.9K

2

0

Storing

Is er nog iemand in regio West-Vlaanderen die geen wifi heeft? Ik heb al even geen wifi en mobiel netwerk meer. Gelukkig kan ik terecht bij familie om dit te checken Hopelijk is dit probleem snel opgelost!

Vraag

• 

De Orange-community

8.5K

5

0

0

• werking orange

al sinds 28 mei ben ik aan het bellen met orange . ( klantendienst stuurt u door of legt gewoon telefoon in . hoofdkantoor wordt niet gewerkt blijkbaar , al een 1u30 dat de lijnen bezet zijn en je moet wachten ) gsm besteld, en betaald op 26 mei , levering binnen 48 uur ..... we zijn 11/6 en nog ste

Vraag

• 

De Orange-community

4.6K

3

0

0

• Goededag

Goedemiddag

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.2K

2

0

0

Badge niet ontvangen

Hallo. Hoe komt dat ik de badge niet krijg? Ik heb de app nu al een week. De app zegt me dat ik een badge krijg als ik de app download. What?

Vraag

• 

De Orange-community

8.2K

2

0

• Nieuw hier

Hoi! ik ben nieuw hier... eens vanalles proberen... en zien hoe we aan die badges geraken... als jullie tips hebben, laat maar horen! groetjes

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3K

2

0

• Nieuwe triber

Goeieavond allemaal! Ik ben hier nieuw, ben alles aan het ontdekken. Hopelijk lukt het mij✌🏼

Vraag

• 

Tribe-badges

2.7K

1

0

Black Lives Matter

BLM✊🏿✊🏾✊🏽✊🏼✊🏻✊

Vraag

• 

Nieuwe structuur

2.9K

3

0

0

Extra abbonement!!

Helow ik heb een vraag ik heb sinds januari 2020 een gsm met abbonement! Maar ik had graag nog een gsm nummer bijgehaald voor mijn dochter en ik vroeg mij of ik een abbonement met gsm kon aankopen me dat die actie nu loopt? Is dit mogelijk of ben ik nog niet lang genoeg klant daarvoor.. En ook het a

Vraag

• 

De Orange-community

3.6K

1

0

• Reminder oplossingen

Dit onderwerp is ook al een paar keer aangehaald maar het gebeurd nog altijd te weinig. Als er een vraag of probleem is opgelost gelieve dan ook de post als oplossing aan te duiden zodat de andere Tribers ook verder geholpen zijn. Hier dan ook nog eens de post die er over gemaakt is: https://communi

Vraag

• 

De Orange-community

1.5K

0

0

Loading...