Tribe Lounge

Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange TV app op X96 min media player

Hallo, Om van mijn 'verdouderde Flatscreen' een Smart tv te maken heb ik hier recent een "gearbest X96 mini smart TV box aangehangen. Deze draait op Android 7.1.2 Ik wou hier ook de orange TV app op installeren , echter de nieuwste versie in de playstore is niet compatibel met deze android (wanneer

Vraag

• 

De Orange-community

2.5K

3

0

• Tribe : Echt een leuke community !!

Leuke community waar je veel info kan vinden als je met vragen zit!

Vraag

• 

De Orange-community

4.1K

4

0

• Wie kan mij helpen bij Orange als ik probleem heb? Waar kan je met je klacht terecht? Defect toestel

Beste,Ik ben het beu om hele tijd te bellen naar orange en elke keer mijn verhaal opnieuw te moeten doen daarom zocht ik naar een manier om jullie via mail te contacteren. Ik heb alles geprobeerd, 10 keer gebeld en élke keer krijg ik opnieuw de zelfde cd te horen...De telefoon, Samsung A71 online be

Vraag

• 

Nieuwe structuur

5.1K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Ik wil bij Orange blijven, maar heb een groot probleem na aankoop nieuwe TV!

Ik kocht vandaag een Samsung QE55Q64RAT (=Q60R series) 4K TV ter vervanging van mijn Philips 4K. Blijkt dat ik geen TV meer kan ontvangen van Orange!!! Ik heb dezelfde recente HDMI kabels (2.0 & 2.1) van mijn vorige TV dus daar ligt het niet aan. De Samsung herkent de setup-box niet en een rood off

Vraag

• 

De Orange-community

7K

5

0

Nieuw

Hallo iedereen , Pas nieuw hier en nog veel te leren 😊 Hopelijk lukt het mij.Wel heb ik al interessante dingen gelezen. als ik dit berichtje gepost krijg is mijn eerste missie toch al geslaagd. Grtjs

Vraag

• 

Nieuwe structuur

5.2K

2

0

• P30

@Al@Supertevreden over abonnement

Vraag

• 

Tribe-badges

2.9K

2

0

Badges

Hallo! Hoe voltooi ik de badges 'tribe genezer' tribe scout' en 'tribe sjamaan'?? En wat is de juiste volgorde van die verschillende badges? Alvast bedankt! Groetjes

Vraag

• 

Tribe-badges

4.9K

3

0

• Tribe aanpassingen of veranderingen en ideeën

Inmiddels zijn we al met vele Tribers hier aanwezig en daar komen er regelmatig een aantal bij. De ene Triber is al wat actiever als de andere Triber maar iedereen heeft zo zijn eigen inbreng en kennis hier op de Tribe. Aangezien de Tribe van klanten voor klanten is , is het belangrijk dat we allema

Vraag

• 

Nieuwe structuur

3.9K

1

0

• Smartphone

Hebben mensen hun smartphone met abbonement al optijd gekregen ?

Vraag

• 

De Orange-community

4.5K

3

0

• Hoe verdien ik zo snel mogelijk 3 badges???

Wie kan me helpen ik ben nu rekruut scout. Wanneer ben ik echt scout en hoe werkt VisualVoiceMail app? En wanneer krijg je de badges?

Vraag

• 

Tribe-badges

4K

1

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K