Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hallo allemaal, Ik vroeg me af of visual voicemail ook werkt met WiFi? Of is het enkel met mobiele data. alvast bedankt!
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.7K
1
0
Als je een tempo giga herlaadkaart koopt, is dat dan eenmalig of moet je dan elke maand betalen? Ik heb zelf een gewone herlandkaart, maar wil voor deze maand extra mobiele date en zou daarom eenmalig een tempo giga kaart willen kopen. Kan iemand me verdere info geven?
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Het weer is kei goed en orange is super goedkoop voor een heel goede kwaliteit.
Vraag
•
Suggestie
1.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hopelijk wat mooi weer wie moet er nog op verlof 😜🌞🌞🌞
Vraag
•
Suggestie
3.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen , Als je een antwoord aan het typen bent maar je wil even terug naar een vorige pagina blijft je bericht dan staan ( opgeslagen ) of is het dan weg omdat je het nog niet gepost had ? Alvast bedankt !
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.8K
5
0
Weet iemand waarom je nooit orange kan bereiken of ze leggen et gewoon af? Lijk toen ik gebeld heb na 3 signalen hebben ze gewoon afgelegd.
Vraag
•
De Orange-community
2.1K
2
0
0
Ik heb dit gsm onlangs gekocht en ik wou weten of iemand problemen ermee geeft sinds dat een nieuw model is, ik heb nog geen problemen mee.
Vraag
•
De Orange-community
1.8K
1
0
0
Hallo vroeg me af welke gsm jullie beter vinden iphone of samsung?
Vraag
•
Nieuwe structuur
2.8K
3
0
0