Welkom bij de Tribe Lounge ! Stel jezelf voor en ontdek alles wat er te weten valt over ons Forum. Voor technische vragen of informatie over onze producten, bezoek de andere categorieën.
Nieuwe topic startenHoe absurde situaties oplossen bij Orange ? zie bijlage
Vraag
•
Suggestie
5.2K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hey hoi! weten jullie hoe ik snel tribe genezer kan worden? alvast bedankt voor de tips!
Vraag
•
Nieuwe structuur
5.7K
3
0
Moet ik ook zelf een toestel kopen ? Als ik een vaste lijn wil ,en wat zijn de kosten voor de aansluiting Mvg Noel
Vraag
•
Suggestie
4.6K
3
0
Goedenavond, als jullie iemand een antwoord geven willen, gebruik dan als je eraan denkt de apenkrul zeg ik ertegen: @. Dan zie je namen verschijnen klik dan op de bewuste naam die je antwoorden wil. Waarom? Omdat wij dan een teken krijgen dat er iemand geantwoord heeft op die vraag. Bovenaan bij he
Vraag
•
Nieuwe structuur
3K
1
0
Ik heb op 4 juni de eerste keer contact gehad met Orange om een nieuw abonnement Love Intense te bestellen. Op 11 juni en 17 juni installatie modem en digicorder. Tot op heden nog geen SIM kaart (met nummeroverdracht) ontvangen. Duurt dit altijd zolang?
Vraag
•
De Orange-community
7.8K
3
0
ik ging gisteren langs in een orange shop om een abonnement en een nieuwe sim kaart aan te vragen via de Love Duo packet en kreeg de nieuwe sim kaart mee, maar als ik deze probeer te activeren via https://orange.be/nl/simactivation krijg ik telkens een de volgende foutmelding terug "Sorry, we konden
Vraag
•
Nieuwe structuur
4.9K
2
0
0
Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe gsm voor een klein prijsje maar ik weet niet welke gsm ik het beste zou kiezen kan er mij iemand helpen?
Vraag
•
Suggestie
4.5K
1
0
0
Hallo orange gebruikers, Is het mogelijk om me orange mobiele nummer te veranderen? Groetjes Amms
Vraag
•
De Orange-community
6.8K
3
0
Als ik kijk naar te winnen badge in de orange app. Staan er 3 over tribe Wat ik vaststel is dat zowel de verkenner als genezer de zelfde uitleg geven. Wat over genezer gaat Klopt dit? Dus 2 badge Terzelfstertijd te verdienen?
Vraag
•
Tribe-badges
2.6K
1
0
0
Ben een starter maar geraak hier nie direct wijs uit. Heeft er iemand tips of kan uitleggen hoe het hier juist werkt? Alvast bedankt
Vraag
•
Nieuwe structuur
3.5K
3
0
0