Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenHallo allemaal, er zijn nieuwe badges Orange thank you op de applicatie my Orange😀 wie heeft dat gezien? 😉😉
Vraag
•
Orange Thank You
4.8K
7
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, ik weet niet hoe het komt maar ik heb badges verdient maar zie deze niet op mijn oragne app. het staat verbonden met mijn nummer. doe ik iets verkeerd. heelppp
Vraag
•
Orange Thank You
1.4K
1
0
Ik had vanavond graag naar de film geweest met mijn Orange Thank You actie. Maar ik krijg steeds een foutmelding als ik online wil reserveren. Het is ook onmogelijk om UGC telefonisch te bereiken. Iemand raad en daad ?
Vraag
•
Orange Thank You
5.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Kun je van Orange ook producten testen?
Vraag
•
Orange Thank You
2.4K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik las hier ergens dat je bij de dag van de klant een geschenk zou krijgen alleen heb ik nog niks ontvangen kan dat ?
Vraag
•
Orange Thank You
2.3K
2
0
0
Hierbij toch nog eens een 'reminder' over het aanduiden van een oplossing in je geplaatste topic. Ik heb hier al eens over gepost maar blijkbaar is dit bij vele ontgaan maar het is wel iets wat erg belangrijk is. De vraagsteller voor zijn of haar probleem is enkel de persoon die een post kan aanduid
Vraag
•
Tribe Lounge
1.5K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st
Vraag
•
Tribe Lounge
27.2K
54
0
Een hele goede ochtend iedreen toegewenst dat de dag mooi mag starten 🤗🤗🤗
Vraag
•
Tribe Lounge
1.7K
3
0
Voor diegene die het nog niet weten Orange lanceert iets nieuws : 'Hey' . https://www.hln.be/consument/telecomoperator-orange-gaat-met-hey-de-concurrentie-aan-met-mobile-vikings-dit-moet-de-mobiele-telefoniemarkt-door-elkaar-schudden-br-br~a34b4433/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Betekend
Vraag
•
Tribe Lounge
1.8K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een vraagje aan de community, Ik heb eind maart een nieuwe gsm aangekocht via de Orange webshop die netjes thuis werd aangeleverd. Maar zoveel maanden later is mijn badge Orange phone niet geactiveerd in het loyaliteitsprogramma thank you. Kan iemand mij hierover adviseren wat en hoe. Mijn da
Vraag
•
Orange Thank You
1.4K
1
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties