Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange waardeert Waalse kabelaar VOO op 1,8 miljard

De telecomgroep Orange komt als winnaar uit de race voor de overname van een meerderheidsbelang in VOO. Telenet bijt in het zand. Orange mikt op 75 procent min één aandeel in de Waalse kabelaar. Het bod van de Fransen waardeert VOO op 1,8 miljard euro, vernam De Tijd. link: https://www.tijd.be/onder

Vraag

• 

Tribe Lounge

826

0

0

0

• Chromecast

Op de tv app komt altijd op JE HEB HET MAXIMUM SUGGESTIES GEBRUIKT VOOR DEZE ZENDER wat kan ik daar aan doen

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.1K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Ik ben er niets mee 😞

Ik krijg altijd van die keuzes waar ik niets mee ben. Heb er nu weer eentje gekregen 2 GB extra - kan ik niet gebruiken korting bij wijn of reebok - ben ik ook niets mee. Ik ben al 5 jaar klant en heb nu nog nooit iets deftig gekregen 😞 ik wou de 2 GB kado doen maar kan dus enkel naar mensen op mij

Vraag

• 

Orange Thank You

2K

2

0

Hoe kan je eenvoudig naar tribe gaan?

Goedemorgen Waarschijnlijk is dit al eens gepost maar vind het niet direct terug en ik ben hier nieuw. ik heb nu een link naar mijn startpagina gezet om hier snel op tribe te komen, maar is er een andere mogelijkheid? Ik vind het niet via de my orange app. Alvast bedankt voor de hulp! Fabienne

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.9K

3

0

De babbelhoek van de maand november.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

Tribe Lounge

35K

69

0

• Beetje Kafka?

Ik ben onlangs overgestapt van Telenet naar Orange. Daarbij heb ik mijn Easyswitch ID en Telenet klantnummer opgegeven. Gisteren kreeg ik voor de derde keer een SMS van Orange met de melding dat er een vraag is over mijn dossier 55662584 en de vraag om in te bellen met een code. Ook deze keer vroeg

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.1K

4

0

0

• Cadeau

Wat voor cadeau geeft Orange als je 3 badges verzamelt?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.9K

3

0

Jouw mening over Oranje?

Fijne zonnige zondag ‌‌ aan alle leden van de stam. Ik beantwoord deze vraag, die dateert van 11/11/2019 !! En vandaag, leden van de gemeenschap, wat zou uw antwoord zijn, omdat veel dingen ten goede zijn veranderd of niet? Dus als je je mening / advies wilt geven of zelfs een oplossing / antwoord w

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.8K

1

0

Korting pretparken

Hallo, Ik kreeg enkele dagen geleden een SMS met de melding dat je korting kan krijgen bij pretparken. Deze korting zou terug te vinden zijn onder exclusieve voordelen. Ik zie hier enkel een boodschap met "hou de voordelen in de gaten". Iemand meer info? Bedankt!

Vraag

• 

Orange Thank You

1.6K

1

0

0

• Het OTY-programma evolueert !

Ugh Allemaal ! Totem is terug om je geweldig nieuws te vertellen! 😊 En ja @Saïd1982, je hebt het goed gezien... 😊 Ten eerste informeert Totem u dat dankzij OTY kunnen jullie nu een nieuwe Orange-klant sponsoren. Maar dat is niet alles ! Omdat goed nieuws nooit alleen komt, krijgen jullie allemaal

Vraag

• 

Orange Thank You

2.2K

4

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...