Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

De babbelhoek van de maand september.

Welkom aan alle binnenkomers en meelezers, dit is een plekje waar iedereen even een goedemorgen, middag of avond kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen stellen en of problemen oplossen i.v.m. Orange. De oude babbelhoek st

Vraag

• 

Tribe Lounge

21.1K

42

0

Pluim geven/ontvangen

Beste, Weet iemand hoe je een pluim kan geven of ontvangen op deze site? alvast bedankt

Vraag

• 

Orange Thank You

2.2K

3

0

Badge tribe genezer

Hoe kan ik de badge verdienen van tribe genezer? Alvast bedankt

Vraag

• 

Orange Thank You

1.9K

1

0

Nintendo Switch nat type D

Beste, Mijn Nintendo Switch is verbonden met onze wifi. Hiermee kunnen we online, op de eshop etc. het probleem doet zich voor tijdens online spelen met andere mensen. We kunnen nooit connectie maken. Na wat opzoekingswerk vond ik dat dit aan onze NAT type ligt. Wij hebben namelijk NAT type D als we

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.6K

2

0

0

Badge Visual-Voicemail

Ik kon een badge krijgen als ik visuele voicemail instel maar die badge is onvindbaar plots?

Vraag

• 

Orange Thank You

2.1K

2

0

• Samsung Galaxy Buds Pro

Weet Orange ondertussen ook al dat de prijssetting van de 'Samsung Galaxy Buds Pro' (159€), duurder zijn dan de nieuwere 'Samsung Galaxy Buds 2'. Deze laatste zijn dan wel geen Pro's maar de nieuwere Buds 2 kunnen wel ALLES dan wat de voorgaande Pro versie aan kan/kon... En de 'Samsung Galaxy Buds 2

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.8K

1

0

0

Verkenner badge

Hoe zou ik de verkenner badge kunnen bemachtigen?

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.4K

3

0

Badge tribe verkenner

Hoe kom ik aan de badge tribe verkenner ?

Vraag

• 

Orange Thank You

1.4K

2

0

• PlayStation app

Hallo , ik heb nog steeds last van de apps op PlayStation.., soms verplaatsen de app's zich vanzelf dan komt bevoordeeld dat tv app Vancouver te staan zonder dat ik het gebruik iemand daar ook last van of een idee hoe dat komt ?

Vraag

• 

Tribe Lounge

1.4K

2

0

• Filmticket

Ik ben reeds 4,5 jaar klant (Ruby) en krijg maandelijks een gratis filmticket. Ik heb dit zojuist proberen aan te vragen via Sms "FILM" naar 8790, maar krijg dit als reactie "Info Orange Thank You. Je kan helaas niet deelnemen aan ons getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Meer info op orange.be/or

Vraag

• 

Orange Thank You

1.5K

2

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen