Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenhallo . wat kun je krijgen als cadeaus en wanneer krijg je die ? groetjes
Vraag
•
Orange Thank You
3K
3
0
0
Iedereen die hier op de Tribe iets post of vraagt moet zich er bewust van zijn dat dit een openbaar forum is. Dat wil dus zeggen dat iedereen van de buitenwereld ook kan mee kijken en ook iedereen ziet welke informatie je er op zet. Nu is het mij opgevallen dat er al een aantal topics zijn geweest m
Vraag
•
Tribe Lounge
1.5K
0
0
heb meermaals een berichtje gepost in rubriek 'love...' en als ik op posten klik, kan ik mijn bericht niet zien of lezen. Het lijkt alsof ik niks heb gepost? Nog iemand met dit problems?
Vraag
•
Tribe Lounge
4.2K
2
0
Laatste tijd heb ik veel storingen bij orange, zou iemand weten waardoor dit komt? Ikzelf ben klant bij orange voor bijna 4 jaar maar het laatste jaar was een jaar met stoornissen etc. Hopelijk wordt dit snel weer gewoon.
Vraag
•
Tribe Lounge
2K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik kan de laatste tijd op meerdere browsers niet meer inloggen met desktop in de community. Op tablet heb ik er geen last van. Dit is de foutcode die ik ontvang : """"Request Entity Too Large The requested resource /t5/Tribe-de-Orange-Community/........ does not allow request data with GET requests,
Vraag
•
Tribe Lounge
5.8K
4
0
Er zijn al vele topics geweest hoe men de Tribe kan gebruiken , hoe men topics moet aanmaken en waar men op dient te letten als je de Tribe gebruikt. Er zijn daar al genoeg spelregels rond gemaakt ook genoeg Tips&Tricks die je altijd kan nalezen , daar is immers die rubriek voor. Toch merken we nog
Vraag
•
Tribe Lounge
1.7K
0
0
Gesloten
Ik post gwn random dingen maar toch heb ik nogsteeds geen tribe badge 😞
Vraag
•
Tribe Lounge
1.9K
1
0
Welkom aan alle Tribers ,dit is een stukje waar iedereen even een goedendag kan komen zeggen. Het is een speciaal topic om gewoon even goedendag te zeggen of even te kletsen over andere dingen dus niet iets waar we vragen en of problemen oplossen. We hebben nog van deze topics gehad ( Goedemorgen aa
Vraag
•
Tribe Lounge
64.7K
2
0
Beste Tribers en stamleden , Wij doen dringend een beroep op iedereen hier op de Tribe om geen privé berichten te sturen voor hulp. Het valt ons namelijk op dat vele een privé bericht sturen ( voor mij al de tweede keer deze week ) en dan om hulp vragen. Het is ons ook al opgevallen dat deze vragen
Vraag
•
Tribe Lounge
3.3K
2
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties