Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Ik ben een "zeer" tevreden gebruiker van Orange fiber. Uit eigen interesse zou ik graag mijn verbruik willen controleren. Is er een mogelijkheid om dat te doen? Thx. Frank
Vraag
•
Tribe Lounge
1.8K
1
0
0
Wij wonen in een duplex appartement. Boven is de verbinding vaak heel slecht en traag. Wat kunnen we hier aan doen?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.7K
2
0
Hallo, ik ben nieuw op tribe dus geef me gerust tips. Niet enkel voor de badge ben ik hier maar ik ben benieuwd hoe dit “forum” in elkaar zit. 🙂 Mogen hier ook vragen gesteld worden over de producten van Orange?
Vraag
•
Tribe Lounge
2.4K
2
0
0
Hallo allemaal! Hopelijk kan er mij iemand helpen. Ik ben nieuwe klant bij orange en sindsdien ontvang ik geen verificatiecodes meer via sms! Mijn gsmnummer klopt bij paypal en samsung maar ik krijg deze nooit binnen. Ik heb al gehoord dat dit meer voorkomt bij orange. Maar hoe ik kan ik dit simpel
Vraag
•
Tribe Lounge
4.4K
1
0
0
Vele onder ons weten inmiddels dat je badges krijgt bij Orange Thank You en hoe je deze badges kan ontvangen. Moest je dat niet weten kan je al eens in de rubriek Tips & Tricks ten rade gaan. Of kijk in de rubriek Fun ---> Orange Thank You. Nu komt er wel regelmatig de vraag waarom heb ik mijn badge
Vraag
•
Orange Thank You
1.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Beste Normaalgezien krijg je een email als je nieuw bent op tribe om uw emailadres te registreren. Deze kreeg ik, maar op de link klikken om dit te doen lukt niet. Hoe komt dit? Mvg
Vraag
•
Tribe Lounge
1.9K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik las dat er een nieuwe badge beschikbaar was: de family-badge! Er staat dat je je familie kan uitbreiden. Je geeft een ID aan je familie, zij sturen een berichtje en zo zal mijn familie groter worden. Wat zijn de voordelen - nadelen? Is het mogelijk om gratis contact op te nemen met hun? Bellen, s
Vraag
•
Tribe Lounge
4.5K
2
0
Hallo! ik heb me gisteren toegevoegd aan de tribe community 😊 ik vroeg me af hoe ik de badge scout zou kunnen behalen? Want deze wordt niet toegevoegd? Oh ja, wat een fijn platform hier 😊 bedankt voor jullie antwoorden alvast! groetjes melissa
Vraag
•
Orange Thank You
2.6K
1
0
0
Hoi, Ik heb zowel series als films opgenomen. Bij een deel staat echter dat de opname niet beschikbaar is. Bij mijn weten is de decoder niet uitgevallen. Kan ik mijn opnames nog recupereren? Groetjes, Tamara
Vraag
•
Tribe Lounge
2.6K
3
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties