Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange club

Ik kan mij niet lid maken orange club tis iedere keer een fout melding

Vraag

• 

Orange Thank You

4.5K

5

0

• Geaccepteerde oplossing

Pluimen

Hoe moet je zorgen voor pluimen te verdienen

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.2K

2

0

• Weerstation Alecto WS 4500

Ik heb dergelijk weerstation. Het werkte niet meer met de nieuwe witte modem van Telenet. We zijn dus verandert naar Orange. Bij de plaatsing van de Orange modem door de technieker werkte het station perfect. het knipperde 1 x om de 40 seconden. Plots werkte het station pas vanaf de namiddag: in de

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.5K

1

0

Een vraag

Hallo een vraagje weet er iemand of je de samsung galaxy A80 ook met een gsm abonnement kan nemen ik heb al gekeken maar ik vind hem niet Groetjes Axel

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

2

0

Tevreden met orange

Ik ben onder tussen al 3 jaar en 8 maanden klant bij orange en ik wil dit graag eens laten weten hoe tevreden ik ben met orange voor mij staat orange boven aan de top omdat ik heel weinig problemen heb met orange en kzou zeggen doe zo door en mogen er nog vele jaren bij komen Mvg Axel Malysse

Vraag

• 

Tribe Lounge

9.5K

9

0

• Extra kosten via factuur orange

Hallo, ik kreeg zonet een berichtje of vijf van aankopen die ik zou gedaan hebben via mijn orange factuur. Kan ik dit ergens nakijken tijdens de lopende maand of moet ik hiervoor wachten op nieuwe factuur? Ik deed enkel een aankoop van 38,99 en 7,99. Weet er iemand waar ik dit effectief vandaan komt

Vraag

• 

Tribe Lounge

2.7K

2

0

• flybox en surf extra kaart

Hallo werkt een surf extra kaart in een flybox .

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.5K

3

0

LOVE TRIO

Wij hebben sinds 2 jaar geleden een LOVE TRIO PACK. Dit kost ons maandelijks 84 euro. Even uitleggen: 2 abonnementen met onze GSM. 1tje met 8GB en onbeperkt bellen + orange Circle (€20 levenslang/ maand, normaal €25) en 1tje met 2GB + 90 belminuten (€15/maand) + internet onbeperkt en digitale TV (€4

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.1K

2

0

• Phishing !

Ugh allemaal! Weet je wat phishing is? Het is een oplichterij die ontworpen is om geld of je identiteit te stelen. Je hebt het zeker gemerkt, deze praktijk wordt heel gewoon, vooral in onze digitale wereld. Er zijn evenveel vormen van phishing als communicatiekanalen, ze kunnen je gegevens stelen vi

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.2K

2

0

• zenders benoemen

Er zijn verschillende zenders op het menu zonder naam zoals vtm2;enz... Hoe kan ik dat aanpassen door ze de juiste benaming te geven?

Vraag

• 

Tribe Lounge

6.7K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...