Fun

Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange internet super traag tot wel 200kb/s

Hallo, Ergens voel ik mij bedrogen. Ik zou 100mb/s moeten hebben. Maar ik mag al blij zijn als ik de 5mb/s haal. Ik bel naar nummer 5000, bijna uur moeten wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. En hij vraag wat gevens en zet me dan weer 20min in wacht. Hij zegt me "ik kan u niet helpen, maar ieman

Vraag

• 

Tribe Lounge

4.1K

1

0

• Nieuwe Orange Thank You badges

Hug, @Totem hier. Het doet me veel plezier om te lezen dat jullie onze nieuwe Orange Thank You badges al ontdekt hebben. Mocht je ze toch nog niet opgemerkt hebben in je My Orange app, neem dan zeker snel een kijkje! Meer info kan je uiteraard vinden op onze site: https://www.orange.be/nl/opties-en-

Vraag

• 

Orange Thank You

8.7K

12

0

• AL 2 WEKEN NIET KUNNEN BELLEN EN SMS’EN

Ongeveer 2 maand geleden dacht ik over te stappen naar Orange voor van de prijzen. Blijkt dat bij lage prijzen ook lage kwaliteit van service komt kijken. Tijdens het eerste telefoongesprek naar de klantendienst wordt me verteld dat er binnen 48uur contact zal worden opgenomen om een afspraak te mak

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.6K

2

0

0

• Nieuwe OTY ( Orange Thank You ) badge Family / Detox badge / Orange club badge

Zoals ik al eerder heb aangegeven in een ander topic zijn er dus nieuwe badges beschikbaar. Laten we wel duidelijk wezen dat het dus om de OTY ( Orange Thank You ) badges gaat , met dank aan @Cdt24801 voor deze verduidelijking. De Orange Family badge. Als je gaat kijken in de My Orange app en je gaa

Vraag

• 

Orange Thank You

11K

8

0

• Nieuwe badges beschikbaar

Aan iedereen die het misschien nog niet gemerkt heeft ..... er zijn nieuwe badges te verdienen. * De detox badge - gebruik je toestel heel de dag niet leg die aan de kant of zet die geheel uit. Als je dat gedaan hebt kan je eens sms sturen met DETOX naar 8790 en krijg je de nieuwe badge. * Orange cl

Vraag

• 

Orange Thank You

7.4K

4

0

• Hallo

heyyyy

Vraag

• 

Orange Thank You

2.9K

2

0

• Jarig ......................... geweest.

Goedemiddag, awel dat mag ook eens geschreven worden. Ik kon kiezen tussen: Mobile postcard GB gratis 3de weet ik niet meer. Heb voor het eerste gekozen, wel even de app downloaden van BPost- Mobile postcard en registeren. Sjiek in elkaar gestoken, je kan je eigen foto' s kiezen met nog andere leuke

Vraag

• 

Orange Thank You

5.4K

3

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange club

Hallo, Weet iemand wat de Orange Club is?

Vraag

• 

Tribe Lounge

12.9K

8

0

• abonnement periode

Waarom is mijn nieuwe abonnement periode van 27/09/2020 t/m 26/10/2020 ? Mijn vorige periode was van 28/08/2020 t/m 27/09/2020 dus mijn nieuwe periode is niet juist , het moet van 28/09/2020 t/m 27/10/2020 zijn .

Vraag

• 

Tribe Lounge

3.6K

1

0

0

• Iphone

Lol dit is te grappig

Vraag

• 

Tribe Lounge