Of we nu Orange Thank You-missies voltooien of gratis films op dinsdag beleven vanop de eerste rij. In dit Orange-dorp vieren we de zonnedans en laten we kleurrijke pluimen regenen. Anders gezegd: we have fun!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Hi Ik heb plots geen toegang meer tot de klantenzone. Ben nochtans beheerder. "Je profiel geeft je geen toegang tot facturen. Contacteer je beheerder. Om te weten wie dit is: ga naar “mijn profiel – gebruikersprofielen”. Dit probleem is ontstaan na de automatische overschakeling naar het nieuwe Go P
Vraag
•
Tribe Lounge
5.5K
3
0
zeer spijtig ze komen op 12 oktober een nieuwe decoder plaatsen omdat deze van testpersoon aan vervanging toe was. en sinds dien geen tv meer heb al iedere dag gebeld altijd dezelfde uitleg *het zit bij Telenet maar deze laten niets weten* leuk als klant die al 21 jaar bij Mobistar zit en dan Orange
Vraag
•
Tribe Lounge
3.3K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen Ik ben nieuw hier. Tot mijn grote frustratie heb ik 45 min moeten zoeken hoe ik hier een vraag kan stellen. Ik las het welkomst item, veel afspraken maar niet duidelijk hoe je een vraag posten moet... Ik zocht op het forum maar vond geen concrete tips. tip: Vergeet je e-mailadres niet
Vraag
•
Tribe Lounge
6K
5
0
Ugh allemaal, Je weet het al, we zijn opnieuw in lockdown. Hierdoor heeft Orange besloten om zijn klanten zo goed mogelijk te steunen. Lees hieronder onze nieuwe maatregelen : Als verantwoordelijke operator is Orange Belgium er sterk van overtuigd dat het deel uitmaakt van zijn maatschappelijk engag
Vraag
•
Tribe Lounge
11.5K
18
0
Orange laat hun shops open dat heeft Orange gecommuniceerd via de social media kanalen. Dus voor diegene die toch naar een shop willen of moeten dat kan dus gewoon door gaan met de gepaste maatregelen. Zoals je ziet staat daar ook een link in die je door verwijst naar een pagina zodat je ook eventue
Vraag
•
Tribe Lounge
2.4K
2
0
Hey, mijn nintendo switch is van type B naar D gegaan vannacht en krijg het niet in orde. Alles al gereset etc etc maar niets lukt. Hoe kan ik dit in orde brengen? Het werkte ervoor wel dus beginnen prullen in de modeminstellingen lijkt me absurd... iemand ervaring hiermee?
Vraag
•
Tribe Lounge
3.4K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben al een paar jaar tempo giga klant. Ik bel vrij weinig maar ik herlaad regelmatig 15 euro voor de gratis smsjes en data. Mijn resterende saldo volg ik op in de app. Nu heb ik een maand flybox. Hier kan je je verbruik ook volgen in de klantenzone. In de mail die heb gekregen staat dat de gebrui
Vraag
•
Tribe Lounge
3.2K
1
0
Het is mij opgevallen dat veel onder ons antwoorden of vragen stellen onder heel oude topics en dit zijn voornamelijk de nieuwe Tribe leden. Dan heb ik het niet over topics van 2 maanden geleden maar echt van een jaar of zelfs twee jaar. Dit is heel frequent dat het gebeurd en is niet de eerste keer
Vraag
•
Tribe Lounge
1.5K
0
0
Ugh allemaal! Totem merkt dat er wat verwarring bestaat over de Orange Phone badge. Laten we dit allemaal verduidelijken! Je krijgt de Orange Phone badge wanneer je een telefoon van het merk Orange koopt, zoals de Hapi2. Als je een smartphone van een ander merk in een van onze shops of online koopt,
Vraag
•
Orange Thank You
1.9K
1
0
Weet er iemand hoe je de orange tribe verkenner badge kan voltooien?
Vraag
•
Tribe Lounge
1.8K
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties