Internet & Fixed Phone

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • CGA437AORB "Livebox" modem blijft niet in Bridge mode

Beste Orange Forum, Sinds mijn upgrade naar de CGA437AORB modem, die nodig was voor het ontvangen van Gigabit downstream, ondervind ik regelmatig het probleem dat deze af en toe de Bridge modus verlaat. Mijn netwerkopstelling omvat de Orange modem die verbonden is met de Ubiquiti UDM-Pro. Dit werkt

Vraag

• 

Modem

2.8K

3

• Geaccepteerde oplossing

Activeren bridge mode = problemen met DHCP WAN kant

Ugh! Vanmorgen stond ik op en merkte ik dat het internet down was. Na een voormiddag te troubleshooten (mijn router uiteindelijk naar factory settings gezet enz.) merk ik dat ik internet door krijg wanneer ik de modem heb gereset, maar eens ik de bridge mode activeer geeft mijn asus router aan "Your

Vraag

• 

Modem

2.4K

2

0

0

• Heel erg slecht WiFi

Beste, sinds 3 weken heb ik enorm slechte WiFi in het achterste gedeelte van mijn huis. Vooral in de slaapkamer. Er steekt nochtans al 2jaar een WiFi versterker. Nooit geen problemen gehad en sinds 3 weken niks als miserie. Moeten constant mobiel internet activeren anders werkt het niet. In de woonk

Vraag

• 

HOME

2K

4

0

• Wifi snelheid 4,96 mbps !??

Sinds enige tijd is ons internet er erg op achteruit aan het gaan. Wat lange tijd een aangename ervaring was, is nu gekeerd naar frustratie en ergernis. Niets lijkt het ook maar enigszins te verbeteren. Zaken als de modem laten heropstarten of het wifi-signaal door de modem laten optimaliseren veran

Vraag

• 

HOME

1.7K

2

0

0

• Mesh valt uit

Hallo, Eergisteren plots geen wifi meer via de mesh box. Deze valt uit en schakelt weer in. Best vervelend als ge een serie aan het kijken zijt. Ik heb de mesh box gereset, de kabel uitgetrokken. Geen soelaas. Wat kan ik hier nog aan doen en hoe komt het überhaupt dat dit zo plotsklaps gebeurt? Beda

Vraag

• 

HOME

1.9K

2

0

0

• Problemen met Guest Wi-Fi

Mijn gasten geraken, ondanks het juiste paswoord, niet altijd even vlot (of soms zelfs niet) verbonden met de guest-wifi. Ik laat ze dan mijn gewonen wifi gebruiken, maar zou toch handig zijn dit in de toekomst opgelost te krijgen. Wat kan ik doen?

Vraag

• 

HOME

617

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Wifi

Wifi werkt al bijna 24 uur niet meer. En weekend komt er aan.

Vraag

• 

HOME

2.8K

2

0

0

• Internet frequent onderbroken

Oude Gentweg Torhout Ik word regelmatig uit mijn teams sessies gegooid omwille van onderbroken internet. Nog gelijke ervaringen? Wat te doen. Ik lees over ononderbroken internet voor zelfstandigen, maar ik heb een zelfstandig account en toch iedere dag onderbrekingen. Marc

Vraag

• 

HOME

1.3K

3

0

0

• WiFi in de Ardennen

Goedemiddag, Graag zou ik WiFi willen aanleggen in mijn vakantiehuis in de Ardennen. Had al gekeken naar een Fly Box, maar het blijkt dat de signaalsterkte bij ons huisje zwak is. Zijn er nog andere mogelijkheden? Met vriendelijke groet, Nadia

Vraag

• 

HOME

905

2

0

0

• Wifi achteraan mijn tuin

Ik zit met de volgende situatie. Ik zou achteraan in mijn tuin willen zorgen voor wifi bij mijn tuinhuis/lounge. Er is een utp aansluiting voorzien en vroeger toen ik telenet had had ik daar gewoon een modem staan en die zende mijn wifi daar gewoon uit en dit werkte perfect. Heeft orange ook zoiets?

Vraag

• 

HOME

1.3K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten