Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Beste, Zelf ben ik nieuw op dit forum. Een tijd geleden heb ik een afspraak gemaakt met orange voor een installatie van het internet + tv (love). Dit heeft de techieker ook mooi inorde gebracht, vriendelijk mens trouwens. (4tal weken geleden) Maar nu ben ik nog altijd aan het wachten op de techieker
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
16.1K
1
0
0
Hallo iedereen Omdat ik binnenkort graag mijn eigen blog zou willen opstarten en nog een server heb liggen,zou ik graag willen weten of dat wel toegestaan met het internet van Orange. Alvast bedankt!
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
67K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Waarom is het niet mogelijk om live tv te kijken op je smartphone bij een andere provider? Ik heb thuis Orange, maar door mijn werk een Proximus abonnement. Ik kan op dit signaal geen Orange Live TV kijken. Ik krijg een melding dat ik met mijn Orange netwerk moet verbonden worden of een 3G/4G netwer
Vraag
•
TV
79.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Kan deze modem in bridge mode geplaatst worden?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
26K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Regelmatig dat de digibox vastloopt in de living en in de slaapkamer, en moet meermaals terug opstarten en wat ik heb opgenomen staat er niet op.Bijna dagelijks ook problemen van vervormend beeld blokjes. Ook werkt internet niet goed lage snelheid regelmatig geen internet het probleem ligt niet bij
Vraag
•
TV
19K
2
0
Geaccepteerde oplossing
ik probeer hier al enkele keren een langspeel film te programeren, maar dit kan je gewoon niet omdat er bij Orange TV te bepalen in de TV gids staat. Hebben nog mensen dit probleem of heb ik dit enkel want ben nog maar enkele dagen klant. Ik vind het wel handig dat je de inhoud op de tv kan lezen om
Vraag
•
TV
12.2K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Ik ben gisteren klant geworden, maar het is me nog steeds onduidelijk hoe men hier werkt om de zenders op een eigen zenderkeure te krijgen. Moet ik heel jullie lijst dan overzetten of kan ik die bestaande lijst met zenders gebruiken en die zenders verplaatsen zoals bij Telenet en Proximus. Dus bv. w
Vraag
•
TV
11.8K
1
0
Geaccepteerde oplossing
heeft Orange Tv ook tv-gids EN zendergids zoals bij telenet ?
Vraag
•
TV
34.5K
4
0
Hallo iedereen. Ik ben Orange klant van eind december 2017, hiervoor ben ik jaren Telenet klant geweest (Whoppa abbo). Toch even mijn bevindingen hier neerschrijven. Heb een Love met Panter abbo + dubbel data. tldr: decoder doet mijn gebruikservaring de das om Voordelen: Voor mij een ideaal pack. Tv
Vraag
•
TV
44.5K
3
0
heb een tweede decoder gevraagd en ontvangen na installatie werkt het niet en krijg enkel een zwart scherm met orange hand en de tekst waarop staat dat de zender gecodeerd is en 15min moet wachten wacht nu al bijna een halve dag en na twee keer de klantendienst gebeld te hebben nog geen resultaat co
Vraag
•
TV
20.7K
2
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties