Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Orange tv app op PC

Is Orange TV app mogelijk op de PC?

Vraag

• 

TV

4.7K

1

0

Download limieten

Mijn zoon wil overschakelen van de smiley'kes naar Orange. Maart hij en zijn vriendin kijken immens veel Netflix. Is er een abonnement waarbij zij maandelijks geen downloadlimiet hebben. Beiden hebben reeds mobiel Orange abo. Welke optie is er voor heb het best en goedkoopst? Alvast bedankt voor jul

Vraag

• 

Pack

3.2K

2

0

• Fout ‘gecodeerde zender’

Dag allemaal ! Vandaag nieuwe Tip & Trick voor onze Love-klanten Je ontvangt de foutmelding “gecodeerde zender” ? Hieronder een lijst met enkel tests die je kan uitvoeren vooraleer je onze technische dienst belt : Heb je toegang tot ‘niet-gecodeerde’ zenders ? Bijvoorbeeld “Eén HD” (standaard nummer

Vraag

• 

TV

5.6K

0

0

• NAT type veranderen

Beste, De verbinding tussen mijn Orange flybox (huawei b525s-23a) en PS4 heeft als NAT type 3. Daardoor kan ik sommige online functies, zoals voice chat, niet gebruiken. Is het mogelijk om het NAT type te veranderen naar type 2 via de instellingen van de flybox router? Ik heb al verschillende dingen

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

25.7K

4

0

Tips and tricks : Geluid in Dolby Digital

Dag allemaal ! 🙂 Weten jullie dat onze tv-decoder is compatibel met en gecertifieerd voor Dolby Digital 5.1 ? Je kan controleren of de content in Dolby is door te klikken op OK om de infobanner te laten verschijnen. Zo ja, verschijnt er een klein Dolby-logo. Indien je tv of homecinemasysteem Dolby

Vraag

• 

TV

10.7K

2

0

Source TV veranderen met Orange afstandsbediening

Kan ik via de afstandsbediening van Orange de source van mijn TV vernaderen? (HDMI1, HDMI2, ....)

Vraag

• 

TV

35.8K

2

0

• Een mooi nieuw menu op je tv !

Hello, Over een paar dagen krijgt het menu van je tv-decoder automatisch een update: Een nieuw tv-menu: modern design, eenvoudige schermen en vlot navigerenEen verbeterde tv-gids: 8 kanalen in je zenderoverzicht (ipv 6) en je kan sneller navigerenJe kan het programma dat je bekijkt onderaan in je tv

Vraag

• 

TV

46.7K

12

Wat is mijn pincode TV? En geen wifi op Smart TV

Ik heb bij de installatie zelf een code gekozen, nu werkt weze code niet meer :s? plots? In het installatie boekje vind ik niets terug? ook werkt de draadloze WiFi overal maar op mijn tv niet (is een smart tv die draadloze WiFi kan nemen) heel ambetant bij Telenet werkte dit wel direct 😕

Vraag

• 

TV

20.6K

1

0

Wanneer aanvraag doen voor internet & TV ?

Hallo, Mijn appartement wordt volgende week opgeleverd en ik zou bij orange willen aansluiten om de diensten van internet en tv te willen gebruiken. Ik lees hier dat er blijkbaar lange wachttijden zijn om dit te verkrijgen, en mijn vraag is wanneer ik dan de aanvraag moet indienen om tegen minstens

Vraag

• 

Pack

7.4K

2

0

0

Geen internet, wel digitale tv

Dinsdag kwamen ze van Orange alles installeren. digitale tv werkt, (guide laad wel maar 1 dag vooruit). Maar bon dit gegeven werkt wel. 2 mobiele telefoons werken ook. Nu hebben wij geen internet, bij de installatie werd vertelt dat er een panne was dat dit tegen de avond of ten laatste woensdag mid

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

42.7K

2

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen

Loading...