Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startensinds een paar maanden bij orange,niets dan lof , supersnel en perfect internet, nu de laatste 2 weken moet ik zeker 15 keer per uur terug afmelenn en terug aanmelden , dan weer 10 minuten internet en dan ,poef ,terug geen verbinding meer,terug afmelden en aanmelden ,dan weer goed voor een paar minu
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
2.2K
2
0
0
Maakt iemand gebruik van een Android TV box om de Orange TV te gebruiken en zo TV te kijken. Zo ja, welke? Ik heb interesse in de Xiaomi Mi Box S die Android TV heeft en ondersteunt wordt door Google, maar dan moet de app wel werken natuurlijk 😀
Vraag
•
TV
1.7K
0
0
Hallo allemaal ! De tv-decoder reageert niet. Wat moet ik doen ? Mijn collega Thomas van de technische dienst heeft mij een lijst met tests die je moet uitvoeren voor je de klantendienst belt: Controleer de linkse led (voedingslampje) Uit: geen voeding Controleer of de PSU is ingestoken en brandt. C
Vraag
•
TV
19.8K
3
0
Goedeavond, Sinds ik vorige maand ben overgestapt naar Orange, lukt het niet meer om mijn printer (HP Deskjet 3520) via WIFI met het netwerk te verbinden. Het wachtwoord van mijn printer zou niet overeenkomen met die van mijn router. Voor zover ik weet heeft het netwerk maar 1 wachtwoord? Ik heb al
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
14.4K
6
0
0
Geaccepteerde oplossing
hallo, een vraagje. het geluid harder en stiller zetten via de afstandsbediening, is dit het geluid van de tv, of heeft dit ook effect op de optische uitgang? kunnen hierop niet antwoorden in de winkel, daarom deze vraag. alvast bedankt.
Vraag
•
TV
7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo iedereen, wij zijn sinds kort Orange klant. Eerst aantal dagen heel slecht beeld gehad, dit is nu opgelost, maar nu valt het beeld steeds weg. heb alles al eens uitgezet en stopcontacten verwisseld, maar zonder resultaat. kan iemand ons helpen ? Groeten caroline
Vraag
•
TV
6.8K
3
0
0
Dag allemaal ! Vandaag spreken we over de Orange TV-app. De Orange TV-app is beschikbaar voor de Love-klanten, in België en Europese Unie (met iOS en Android). 22 zenders zijn momenteel beschikbaar : De ‘Gast’-modus is toegankelijk voor iedereen, ook voor niet-Orange-klanten. In deze modus zijn de v
Vraag
•
TV
13.7K
3
0
Geaccepteerde oplossing
Wij zijn pas van Telenet naar Orange overgestapt. Bij de installatie van Orange zei ik de technieker dat we ook een internetversterker hadden aangekocht van Telenet omdat het bereik van onze modem niet tot boven + zolder gaat. Hij zei me dat dit geen probleem is dat dit op Telenet blijft staan, dat
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
10.2K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo. Ik heb tv e internet en telefoon via de modem van Orange die is aangesloten via coax kabel aan een NIU_WO kastje vandaag moest ik alle kabels veranderen vanwege een ander tv kast. Zonder na te denken heb ik niet goed opgelet hoe twee coax kabels aangesloten zaten op het NIU kastje. Mijn vraag
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
5.9K
1
0
0
Ugh Tribers ! Vandaag, een nieuwe tip over je decoder en de optie “serie opnemen”. Als de optie ‘Serie opnemen’ voor een geselecteerd programma niet beschikbaar is, kan dat te wijten zijn aan de volgende twee redenen. 1. je tv-decoder is niet (meer) verbonden met het internet Gedetailleerde programm
Vraag
•
TV
12.7K
0
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties