Internet & TV

Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur. Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken. Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een

Vraag

• 

TV

45.4K

3

0

0

Emailserver voor klanten Orange

Wettelijk gezien moet Orange een mailserver aanbieden aan zijn klanten. Vroeger waren we klant bij Proximus. De mail account blijft 18 maanden geldig. Tijdens die periode is Orange verplicht om te zorgen voor een uitgaande mailserver volgens Info van Proximus medewerkerd. Waarom moet Orange dit niet

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

4.8K

2

0

0

Wil overstappen naar Orange: jullie mening over LOVE

Hallo,Ik ben al jaren Scarlet klant. Maar de laste maanden ben ik erg ontevreden met scarlet en zou eventueel willen over stappen op Orange Love parket met internet en televisie en gsm en vaste lijn. Mijn vragen zijn kan ik mijn gsm en vaste nummer meenemen naar Orange?. Voor de Televisie heb ik een

Vraag

• 

Pack

19.7K

5

0

• Decoder maakt in standby plots scherp geluid en wordt warm

Hallo, Sind enkele dagen heb ik een decoder. Alles was prima tot hij een half uur geleden plots een scherp piepend geluid maakt. Hij was ook aan het trillen als je je hand er op legde en was zeer warm. De decoder was in standby en was niets aan het opnemen. Een half uur later was het terug normaal.

Vraag

• 

TV

43.7K

2

0

0

Flybox 4G+ geen internettoegang

Goedeavond, Ik heb gisteren mijn Orange Flybox ontvangen (Huawei B525s) Dit ter compensatie met mijn trage wifiW sinds enkele maanden.. Ik heb hier de simkaart ingestoken die erbij zat en hem dan ingestoken. De lampjes enzo werken en uiteindelijk ook een blauw lampje, wat wilt zeggen dat die 4G verb

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

57.1K

2

0

Komen problemen met decoder vaak voor?

hey Ik ben 5 dagen geleden met alles overgeschakeld van Telenet naar Orange. Alvorens ik mijn vraag echt stel: echt allemaal super vlot gegaan. Technieker was er binnen de 7 dagen en installeerde alles netjes en mooi. Van internet en mobiel heb ik geen klagen, geen verschil met Telenet. Maar die dig

Vraag

• 

TV

21K

6

0

Extra afstandsbediening decoder?

Weet er iemand hoe ik een extra afstandsbediening kan bekomen van een decoder? Heb vraag al eens aan Orange gemaild maar helaas geen antwoord gekregen. ( Helaas zoals wel vaker het geval is als je hen iets vraagd.)

Vraag

• 

TV

58.3K

1

0

0

Kan je live TV kijken via pc/laptop?

Hallo daar, Sinds maandag 06/08 Love klant, eindelijk. Nu vraag ik mij af of er ook een mogelijkheid is om live-tv. te kunnen bekijken via je je pc / laptop? Deze mogelijkheid bestaat bij concurent telenet, yelo play, dus ???

Vraag

• 

TV

54.5K

5

0

• Hoe decoder koppelen met app Orange TV?

Sinds eindelijk 2 weken verder tv en internet, ah nee te snel victorie gekraait. Orange tv app wil niet koppelen met decorder. Decorder slaat regelmatig op freeze screen. Enkel uit trekken en terug insteken herboot. Wanneer gaat nu eindelijk die app werken?

Vraag

• 

TV

6.2K

1

0

0

Geen internet: lampjes op modem branden niet

Net teruggekeerd van een reis. Had mijn modem uitgezet. Alle lampjes werken naar behoren, behalve 'on line'. Heb de modem al eens opnieuw uitgezet, enkele seconden gewacht en dan weer aangezet. Even brandde het lampje 'on line', maar dan was het weer uit. Heeft iemand een idee wat de reden zou kunne

Vraag

• 

Internet & Fixed Phone

5.2K

1

0

0

De Orange gemeenschap is

Loading...

Leden

Loading...

Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen