Heb jij na een lange trektocht nog geen antwoord gevonden op je vraag? In deze tipi kan je terecht voor al je vragen over je LOVE of je HOME aanbod!
Nieuwe topic startenGeaccepteerde oplossing
Sedert ik overgegaan ben naar Orange staan er onbekende telefoons in mijn netwerk. Hoe kan ik deze verwijderen?
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
11.9K
1
0
Geaccepteerde oplossing
TV kijken op smartphone werkt dit voor mij voortreffelijk. Maar is het mogelijk om opgenomen items te bekijken op je smartphone? Dat zou zeker geweldig zijn.
Vraag
•
TV
15.9K
2
0
Ik kan nergens mijn switch code vinden. Noch op mijn factuur noch in mijn profiel in de klantenzone. In de andere topics wordt alleen verwezen naar de factuur en/of profiel in de klantenzone. Moet ik bellen naar de 5000 nummer, of naar een Orange winkel gaan? Hoe kan ik een antwoord aan een medewerk
Vraag
•
Pack
6.8K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, weet iemand hoe je de vaste lijn van Orange kan doorschakelen naar de GSM? Mvg
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
63.3K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Momenteel ben ik met alles bij Telenet, maar wegens aanhoudende problemen met de iPhone X overweeg ik een overstap naar Orange. Ik heb echter nog een aantal vragen... 1. Bij Telenet betaal ik 40€ per maand voor mijn mobiel, maar ik heb wel een extra simkaart voor mijn dochter haar gsm en nog
Vraag
•
Pack
2.6K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Volgende week donderdag komt men de aansluiting doen van internet en tv nu heb ik de laatste versie van de telenet powerlines zijn die compatibel met orange ? Weet er ook soms iemand of de techniekers een tweede decoder kunnen aansluiten vergeten te vragen bij de aanvraag en ik geraak niet binnen bi
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
18.5K
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hoe kan ik afstandsbediening instellen om zo mijn tv ook te kunnen bedienen. Gaat me voornamelijk om het volume en aan/uit kunnen zetten van de tv. Heb LG tv.
Vraag
•
TV
54.6K
4
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Als ik een webpagina opvraag zowel bekabeld als via Wifi, duurt het soms tergend lang voordat de URL/link herkent wordt. Daarna laadt de opgevraagde webpagina, soms snel (niet altijd!) . Heb al geprobeerd andere DNS servers in te stellen (https://1.1.1.1/) Maar helpt niks! Het valt me wel op
Vraag
•
Internet & Fixed Phone
73K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een nieuwe Samsung TV gekocht en deze vraagt om je decoder (SGS7233MB) te koppelen aan je TV voor het gebruiksgemak ( en dat je maar 1 afstandsbediening nodig heeft). Samsung kent het type decoder niet en staat ook niet in de lijst onder Orange. Iemand een idee hoe ik dit kan laten werken?
Vraag
•
TV
20.1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Dag iedereen,ik heb sinds een maand ofzo problemen om in mijn opnames te geraken. Ik heb geprobeerd om de decoder terug naar fabrieksinstellen te zetten,maar als ik de juiste code invoer dan blokeert hij helemaal. Is er een manier om de software terug te zeten via de usb-poort of een hard-reset uit
Vraag
•
TV
72.3K
1
0
Leden
Totaal aantal berichten met geaccepteerde oplossingen
Conversaties