Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Wachttijd installatie

Dag allemaal, heeft iemand er een idee van wat nu ongeveer de wachttijd is om een afspraak te krijgen voor de installatie van internet als nieuwe klant? Alvast bedankt!

Vraag

• 

Gebruik

705

3

0

0

• Gezinsabonnement

Is er een abonnement die je kunt delen met gezinsleden?

Vraag

• 

.Netwerk

432

2

0

0

• Welkom sms grens binnen EU uitzetten

Hoe kan ik de welkom-sms uitzetten bij elke grensovertreding binnen EU ?

Vraag

• 

In het buitenland

869

4

0

0

• Orange tv - Beamer

Beste, We hebben recentelijk een beamer aangeschaft. Als we deze meenemen naar een plaats waar er geen Orange internet of tv aanwezig is, kan ik niet casten naar Apple TV of naar beamer via wifi, want hij vindt deze gewoonweg niet… Ik open mijn orange tv kijken-app en kan enkel kiezen “op dit appara

Vraag

• 

Internet Everywhere

306

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Extra Surf kaartjes werken niet

Sinds vandaag actief. Ook mail gekregen dat extra surf kaartjes actief gekomen zijn. Simkaart krijgt juiste apn gegevens door en 4G icoontje verschijnt doch krijgt geen werkende internet verbinding. APN op mworld.be. Klantendienst checkte of de kaartjes juist gelinkt staan en voerde testen uit, maar

Vraag

• 

Surf Extra Card

587

2

0

• My comfort service

Vandaag krijg ik de vraag of ik onfeilbaar internet wil, wat zou kunnen mits in te tekenen voor de My Comfort Service aan €10,-/maand. Dit tart alle verbeelding Orange! Me dunkt dat ik al meer dan voldoende betaal elke maand om zonder bijkomende betalende opties te moeten nemen te moeten kunnen reke

Vraag

• 

Internet Everywhere

314

1

0

• Tempo Prepaid SIM Card met nieuw telefoonnummer

Ik heb zonet een Tempo Prepaid SIM Card besteld. Ik verwachtte bij deze SIM Card ook een nieuw telefoonnummer te krijgen, maar dat was geen keuzemogelijkheid bij de bestelling. Welk telefoonnummer wordt er nu aan mijn SIM Card gelinkt: het telefoonnummer dat ik gebruikte bij mijn identificatie (dat

Vraag

• 

Suggestie

567

1

0

0

• esim overzetten op nieuwe gsm

Ik probeerde via de orange app mijn esim op een nieuwe gsm over te zetten. Dit lukt niét. Na een telefoontje naar de 5000 lijn vertelde men mij dat dit om veiligheidsredenen niet langer kan en ik naar een orange shop moet. Quid? Klopt dit en waarom wordt in de app en op de website deze mogelijkheid

Vraag

• 

Gebruik

709

2

0

0

• Airbox voor Backup

Hallo Ik krijgen Airbox met sim voor activatie van de Backup Lijn maar kan niet lopelen altid vragen dat slechte wachtwoord !! ik proberien originaal naar de reset ook nieuw instelen maar als ik willen backup lijn activeren werk niks wachtwoord slechte schrijven.bedankt voor helpen.erste geve airbox

Vraag

• 

Airbox

271

0

0

0

• Verbonden met apparaat. Kan geen internet bieden

Ik kocht een tp-link m7350 en een data simkaart . Nu kan ik hierop verbinden maar ik heb geen internet.... Waar kan dit aan liggen ?

Vraag

• 

Surf Extra Card

1.2K

3

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten