Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geen service

Ik heb sinds gisteren middag geen ontvangst meer op mijn gsm. Kan niet bellen en heb geen 4G. Ik heb mijn Sim kaart in een ander toestel geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn? Mvg

Vraag

• 

.Netwerk

684

3

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Data verbruik

Ik krijg steeds berichten in mijn mail box dat mijn opslag ruimte opgebruikt is en binnenkort geen mails meer kan ontvangen. Wat kan ik daaraan doen? Ze stellen voor meer opslagruimte te kopen, maar is dit wel betrouwbaar?

Vraag

• 

5G

741

4

0

0

Apple Watch cellular

Is er al een tijdslijn wanneer Orange de esim op de Apple Watch zal ondersteunen?

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.4K

1

0

iOS 18 RCS

Hallo, Gisteren bracht Apple iOS 18 uit. Uit hun event van juli en informatie op de website lijkt het erop dat RCS communicatie eindelijk wordt ondersteund door deze update. Echter, na verschillende dingen te hebben geprobeerd, lukt het me niet dit te verkrijgen/activeren. Ook bij instellingen staat

Vraag

• 

.Netwerk

2.4K

3

0

• Apple wat h

Hey , we zijn bijna 1 jaar verder waneer de vraag gesteld werd ivm ondersteuning naar apple watch cellular: maar er wordt gezegd dar we geduldige moeten wachten. is er nu al meer als 1 jaar nog geen vooruitzicht? orange vertel ons hoe waneer en why ? liever zeggen dat die er niet komt dan zeggen dat

Vraag

• 

.Netwerk

723

2

0

Data klopt niet volgens bestelling

Ik ben recent veranderd naar orange en ik koos voor het medium abonnement van 70 gb. Nu is alles in orde sedert gisteren maar wat blijkt ik heb maar 50 gb gekregen. Hoe krijg ik die extra 20gb erbij?

Vraag

• 

Gebruik

395

1

0

• Geen bereik en mobiel internet op gsm

Sinds 28/8 heb ik regelatig geen bereik/geen service en geen mobiel internet. Dan staat er in de rechter bovenhoek een cirkel met een streep door. Ik ging al langs in een shop (omdat ik online geen contact krijg en bellen dus geen optie is) en kreeg er een nieuwe simkaart. Daarmee is het probleem he

Vraag

• 

.Netwerk

590

2

0

0

• Hoe wordt data van een pass verrekend?

Je kan een pass activeren voor gebruik van je orange nummer in het buitenland. Daarbij staat altijd dat de pass ok geldig is in de EU. Betekent dat dan dat als je een pass activeert in België je verbruik meteen van de pass af gaat, of wordt het tegoed van de pass alleen gebruikt als je in een zone b

Vraag

• 

In het buitenland

265

1

0

0

• Mobile data

Hoi heb een abonnement van go extreme , al een tijdje doe mijn mobile internet raar is zeer traag heb naar mijn verbruik gekeken daar sta mijn data op 300.00 GB en op snelheid 512 kbps is ,waarom is dat en wat kan ik aan doen voor te veranderen

Vraag

• 

Gebruik

375

2

0

0

• Abonnement

Ik heb net een nieuw abonnement, maar ik kan op de my orange app niets zien qua factuur, niets beheren en als ik wil inloggen op de klantenzone, gaat dit ook niet. Dan krijg ik dat die pagina niet bestaat.

Vraag

• 

Gebruik

605

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten