Geaccepteerde oplossing
Ik ben van plan om een abbonement aan te gaan bij orange. Ik heb tevens ook al een simkaart, omdat ik al een aantal jaar die gebruik als herlaadkaart, maar een abbonement gaat toch veel voordeliger zijn. Ik zou weliswaar liever geen facturen op mijn adres ontvangen, maar enkel via e-mail, is dit mog
Vraag
•
.Netwerk
674
2
0
Geaccepteerde oplossing
Er zijn in onze straat rioleringswerken en Telenet heeft de 'paddestoelen' naar de overzijde verplaatst, maar onze kabel werd volgens ons afgekoppeld. We merkten dit pas op de avond. We hebben niets meer. Zijn Orange klant, (dezelfde kabel) en die technieker is geweest maar kon probleem niet oplosse
Vraag
•
.Netwerk
1.1K
3
0
Hallo, Bestaat de Surf Extra Card als esim voor bv gebruik in smart watches etc? Mvg Joeri
Vraag
•
Surf Extra Card
673
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Goededag beste wij vertrekken binnekort naar Noorwegen . Ik ben online al gaan kijken … klopt het dat we 4G binnen ons abonnement kunnen blijven gebruiken daar? We rijden immers rond met de mobilhome en hebben dus de gps continu nodig 😁 dank u
Vraag
•
Internet Everywhere
579
2
0
Ondertussen een kleine week nieuwe klant bij Orange. Overgeschakeld van Telenet naar Orange met de belofte snellere tv- en internetverbinding te hebben… Als we nu bepaalde programma’s willen terugkijken of programma’s wil afspelen via de apps (VRT max, vtm go, go play,…) op de tv heel veel problemen
Vraag
•
Gebruik
973
3
0
0
Ik zit bij Orange met mijn gsm. Ik heb 30gb 4g en deze is nog nooit volledig op geweest (nu ook niet). Maar iedere keer als ik niet in mijn huis ben (dus als ik op een andere locatie ben) wil niks werken via 4g. Mijn 4g staat aan, maar niks werkt. Hier had ik vroeger geen problemen mee. En dit is ni
Vraag
•
5G
431
2
0
0
Ik ben een Nederlandse klant van Vodafone-Ziggo. Als ik van huis ben gebruik ik bijna altijd een VPN (OpenVPN) verbinding naar mijn thuis netwerk zodat ik mijn lokale services kan bereiken. Ik kom geregeld in België en wat er steeds gebeurt is: zodra ik in België naar een Belgische provider roam (Pr
Vraag
•
.Netwerk
655
1
0
0
Hallo, ik ben op vakantie in Spanje en mijn EU surfvolume is opgebruikt. Ik heb nog meer dan 70GB normaal surfvolume maar mijn mobiele data werkt niet. Is dit normaal of zou ik dat normale ook in het buitenland moeten kunnen gebruiken?
Vraag
•
In het buitenland
603
3
0
0
Hoe is het Orange netwerk in Slovenië? Meerdere mensen totaal geen ontvangst?
Vraag
•
.Netwerk
535
4
0
0