Geaccepteerde oplossing
Is dit de normale snelheid?
Vraag
•
In het buitenland
500
2
0
0
Regelmatig valt mijn 4G weg. Het enige wat ik dan kan doen is vliegtuigstand aanzetten en weer uit. Iemand een idee waardoor dit komt of wat ik hieraan kan doen?
Vraag
•
.Netwerk
656
4
0
0
Sinds het overschakelen van Telenet naar Orange lukt het ons niet meer om via het mobiele internet toegang te krijgen tot onze camerabeelden. Van zodra we internet over Wifi hebben dan lukt alles wel… kan iemand ons helpen van de technische dienst van Orange heeft geen afdeling die dat kan verhelpen
Vraag
•
5G
629
1
0
0
Hoe kan ik alleen 4G herladen want als ik moet herladen voor 4G moet ik ook sms en belkrediet herladen om dan erbij 4g te krijgen
Vraag
•
5G
731
2
0
Geaccepteerde oplossing
Wat moet ik doen om mijn mobiel internet te verbeteren op verschillende plaatsen
Vraag
•
.Netwerk
487
1
0
0
Vraag
•
.Netwerk
702
3
0
0
Hi, I recently moved to the Netherlands to an area where the mobile network is bad and cuts out multiple times an hour and switches between 3G and 4G, the interesting thing is that when I go back to Belgium my mobile internet remains bad in areas where it didn’t used to be a problem ever. This is pa
Vraag
•
.Netwerk
400
2
0
Hoi allen Hopelijk kan iemand hier finaal uitstluitsel geven op mijn vraag want tegenwoordig is het niet meer makkelijk om een medewerker te spreken. Tot een halfjaar terug was ik altijd zeer tevreden van de netwerkdekking bij Orange. Altijd een goeie 4G dekking wat voor mij perfect volstaat. Het la
Vraag
•
.Netwerk
976
5
0
0
Geachte, als ik de roaming kosten opvraag voor onze vakantie India zie ik onderaan gegevens nationaal tarief ? wil dat zeggen dat de mobiele data dan volgens ons belgisch tarief wordt gerekend ? alvast bedankt voor uw antwoord.
Vraag
•
In het buitenland
774
1
0
0