Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Simlock

Hallo, Heb Samsung S10 en A50, beide aangekocht in België. Is mij niet duidelijk of ik de simlock moet laten vrijmaken (hoe/waar; bij Orange ? en/of door Samsung ?) om beide toestellen te kunnen gebruiken met een lokale data SIM kaart in Thailand ? Is simlock toestel specifiek ? Alvast bedankt bij v

Vraag

• 

In het buitenland

740

1

0

0

• Mobiel internet

Ik zit al een week zonder mobiel internet Heb alles al geprobeerd maar instellingen staan goed en het 4g/5g vakje boven aan blijft maar pinken Iemand een oplossing voor mij? Groetjes, Kevin van Sighem

Vraag

• 

.Netwerk

587

1

0

0

• Wanneer u telefoongegevens opent

Ik ondervind een probleem bij het openen van de telefoongegevens... de internetverbinding is verbroken... en dit bericht komt... Mijn pakket is...Tempo Giga

Vraag

• 

Internet Everywhere

606

2

0

0

• Gsm abonnement

laatste jaren is het mobiele internet beter geworden

Vraag

• 

Internet Everywhere

540

2

0

0

Cadeau error sinds ik in een family zit

Hey allemaal, Ik heb sinds kort een family gestart, ik kan geen cadeaus meer accepteren. Ik heb ook een cadeau van iemand in de familie gekregen maar het is nooit aangekomen, Ik heb wel een sms gekregen (het is al langer dan 24 uur).

Vraag

• 

Gebruik

578

1

0

• Geen netwerk/geen 4g

Ik heb geen netwerk, kan niet bellen, dus ook niet naar de klantendienst. Ik heb ook geen mobiele data.

Vraag

• 

.Netwerk

361

2

0

0

• Telefoongegevens...oranje

Hoe kan ik de hoeveelheid gratis browsen vergroten... Wanneer u de gegevens opent, verschijnt er een bericht...U heeft geen browsegegevens meer.. Help me alstublieft om de vastgelopen gegevens op te lossen.

Vraag

• 

Surf Extra Card

382

1

0

0

cadeau

Ik heb recentelijk mijn herlaad kaart naar een go light abbonement omgezet. Ik wou vandaag (3/5/2024) 4GB accepteren maar het werkt jammer genoeg niet. Zou dit kunnen zijn door het abbonement?

Vraag

• 

Gebruik

842

3

0

0

• Optie mobiel internet

Zijn er nog die problemen ondervinden bij het activeren mobiel internet 1GB, ik krijg telkens een sms dat ik onvoldoende belwaarde heb, nochtans staat er meer dan voldoende op...

Vraag

• 

.Netwerk

604

2

0

• public ip op sim

Beste, via welke weg kan ik een public ip verkrijgen voor een bepaalde sim? Alvast bedankt, Nicolas

Vraag

• 

Internet Everywhere

289

0

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten