Vraag
•
5G
545
3
0
0
5G werkt vanaf woensdag 19 juni niet meer stabiel. Dat heeft niets met individuele GSM's of locatie te maken. Op sommige momenten werkt het op geen enkele phone meer, op verschillende locaties. Vandaag 26 juni vanaf 9.30u werkt 5G ook weer niet meer. De phone staat op 5G maar het statussymbooltje to
Vraag
•
5G
798
1
0
0
Ik kreeg van Orange gratis surftegoed. Ze hebben me gefeliciteerd toen ik het accepteerde en zouden een sms sturen wanneer het geactiveerd is. Dat is twee weken geleden. Die sms heb ik niet ontvangen. Het surftegoed ook niet. Wat zal ik doen? Andere provider zoeken of zou het nog in orde komen?
Vraag
•
5G
475
2
0
0
Sinds enkele dagen werkt mijn 5g verbinding niet meer. samsung galaxy s21 SM G991B DS Android versie 14
Vraag
•
5G
383
2
0
0
Hallo, Ik merkte vrijdag op dat mijn data niet meer werkt, dus ik heb enkel internet als ik verbonden ben met wifi. Gisteren bleek dat ik ook niet meer kan bellen/ gebeld worden en dat sms'en ook niet meer werkt. Ik heb nog veel data en belminuten over, dus daar ligt het niet aan. Enig idee hoe ik d
Vraag
•
.Netwerk
2.2K
6
0
Ik heb een erg onaangename ervaring in een Orange winkel achter de rug vandaag + een vrij helse tocht doorheen de supportkanalen. Maar ik kan dit nergens melden of registreren? Ben een maand klant met mijn gsm abonnement en die van het hele gezin, en ik begin al spijt te krijgen. Ik heb vandaag op 1
Vraag
•
Gebruik
3K
4
0
De Best Destinations Plus opties zijn beperkt tot 1GB per maand (of per 40 dagen). Wat doe je als je gedurende een maand meer nodig hebt in bestemmingen die onder Best Destinations vallen ? Voor 1 maand is 1GB niet echt veel. Is het mogelijk meerdere pakketen tegelijk aan te schaffen (en zo bvb je q
Vraag
•
In het buitenland
765
1
0
0
Goede dag. Ik heb sinds kort (week-2weken) een zeer slechte connectie van 4G in mijn thuis omgeving. Heb dit voordien nog nooit ervaren nu vraag ik me af of er nog meer mensen zijn met dit probleem regio Limburg Belgie. Toestel: iphone 12 pro max Hier onder wat ik al gedaan heb om mijn connectie bet
Vraag
•
.Netwerk
458
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb een abonnement via het werk, Shape Intense. Nu wil ik graag de optie Best destinations Plus Pass 1 GB voor 20 euro aankopen. Maar ik krijg die optie niet te zien. Als ik het opzoek, lukt het me ook niet om dit te activeren. Ik krijg wel de optie Traveller Pas te zien 500 MB voor 30 euro. Weet
Vraag
•
Internet Everywhere
516
1
0
0