Ik vroeg me af of iemand weet hoe je de Surf Extra Card moet gebruiken op de nieuwe iPad Pro, die alleen eSIM is?
Vraag
•
Surf Extra Card
1.2K
3
0
0
Hoi Heb een Samsung A54 Soms wanneer ik mijn huis verlaat heb ik geen mobiele verbinding. Ik los dit op door 10 sec de vliegtuigmodus aan te zetten , waarna ik opnieuw 4G heb. De laatste tijd gebeurt dit vaak, wat vervelend is natuurlijk. Ligt dit aan mijn toestel? Aan een app? Aan Orange? Groetjes
Vraag
•
.Netwerk
538
1
0
Geaccepteerde oplossing
Ben verdomme al meer dan een uur bezig om de livestream op sporza te volgen van de croky cup maar niks werkt en dat met een trio extreme pakket , pure schande ! Collega van me met een standaard proximus abo naast me heeft perfecte verbinding !!! Beschamend voor orange !!!
Vraag
•
5G
1.7K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn GO Intense heeft normaal 80GB + 20GB extra, maar alle data in de App worden afgetrokken van de 20GB extra surfvolume - nu 19,61GB verbruikt staat er - terwijl bij surfvolume 80GB staat: 0GB verbruikt volgens de MyOrange App. De 20GB staat nu met een rode cirkel er rond. Ik ben er niet gerust op
Vraag
•
In het buitenland
1K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo, Apple heeft zojuist nieuwe iPads voorgesteld. Deze beschikken niet meer over een simkaart slot, dus eSIM is de enige mogelijke optie. Volgens de klantendienst kan je de Surf Extra Card van orange niet gebruiken met eSIM. Wat is nu de oplossing van orange om de nieuwe iPad van data te voorzien
Vraag
•
Surf Extra Card
1.5K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Op aanraden van iemand hier, verving ik het 150GB Flybox kaartje door eentje van 300GB, om thuis TV te kunnen kijken als de Proximus vaste lijn voor de zoveelste keer niet werkt. We zijn nu met de camper in het buitenland en de Flybox detecteert wel een GSM signaal maar het LEDje blijft rood. Conclu
Vraag
•
In het buitenland
4.5K
4
0
Wist je dat je aankopen kan uitzetten og limiet opzetten heel hamdig als je kindjes hebt sie graag op je gsm spelletjes spelen om zo ongewenste aankopen te hebben
Vraag
•
.Netwerk
366
1
0
0
Ik krijg bovenstaande melding minstens elke maand te zien. Het was duidelijk niet bedoeld om aan de gebruiker te tonen, "Hey, ik ben actief op de achtergrond!!!" lijkt een tekstbericht van een softwareontwikkelaar. Kan dit aub gefixt worden, ben de spam van die melding meer dan zat... Dit betreft de
Vraag
•
Gebruik
1.2K
3
0
0
Sinds de overgang naar Orange als mobiele provider werkt de zoekfunctie 'zoek mijn iphone' nog maar slechts sporadisch. Ergens een specifieke instelling nodig?
Vraag
•
Gebruik
598
1
0
0
Als nieuwe klant vind ik geen mogelijkheid om het mobiele verbruik bij meerdere toestellen op te volgen in één centrale account. Slechts één nummer lukt, bij de andere volgt een foutmelding "iets fout gegaan". Ik log in via pc (heb zelf geen toegang tot de app, want zelf geen orange abonnement). Hoe
Vraag
•
Gebruik
935
1
0
0