Ik maak verbinding met het internet via een FlyBox. Heel regelmatig valt de verbinding weg en krijg ik "DNS-server reageert niet". Hoe kan ik dat oplossen?
Vraag
•
Gebruik
924
4
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo Ik heb gisteravond mijn Tempo Giga kaart herladen, maar ik heb gezien dat mijn data is niet gekomen. Ik wacht als sinds 21u op mijn data en tot nu toe is niks binnengekomen. Iemand die kan helpen? (Hieronder een bewijsstukje van mijn herlading)
Vraag
•
Gebruik
730
2
0
Hoi, Binnen 3tal weken zit ik terug een week in Noorwegen (Stavanger). Elke keer heb ik al troubles gehad met mijn abonnement, m.n. met datagebruik. Bellen lukt perfect, maar er komt geen enkele bit data binnen. In een land waar veel gedigitaliseerd is (openbaar vervoer, aansluitingen, ferry, weg vi
Vraag
•
.Netwerk
573
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
zijn er mogelijkheden om 4g te hebben buuten europa bv. 5g aan een schappelijke prijs?
Vraag
•
Gebruik
430
1
0
0
Hallo, Zoals de titel al laat vermoeden stel ik mij vragen over de dekkingskaart. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-netwerk/dekkingskaart Wanneer ik de kaart bekijk in mijn regio dan zou ik toch vlot 5G moeten kunnen hebben. Binnen zou het dan weer niet mogelijk zijn. Heb al meerder
Vraag
•
5G
2.4K
5
0
0
Geaccepteerde oplossing
Hey, Ik zit op dit moment in Egypte en om 100% zeker te zijn dat ik nooit roaming hier gebruik zet ik telkens mijn sim kaart in een toestel dat geen 4g heeft maar waar ik wel kan op gebeld worden indien dringend en waarop ik sms'en kan ontvangen. Nu krijg ik ineens een sms op die gsm dat ik dus roam
Vraag
•
In het buitenland
1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Situatie : 1x Smartwatch Galaxy 5 pro (wordt ondersteund volgens info Orange website) 1x Samsung S23 (wordt ondersteund volgens info Orange website) 1x nieuwe geactiveerde maar nog ongebruikte Orange Hello Fysieke Simkaart Historiek : 27/3/2024 Gebeld met 5000 helpdesk (medewerker X) met vraag of Es
Vraag
•
.Netwerk
5.2K
7
0
Hallo, Ik heb, via mijn Orange app, verbruik buiten bundel uitgezet (Travel Data Control op 0€, Multimedia Purchases barring en Block calls to premium numbers). Ondanks al deze maatregelen krijg ik nog (bijna maandelijks) het bericht dat ik buiten bundel gebruikt heb. Het gaat telkens over kleine be
Vraag
•
Gebruik
566
1
0
0
Beste, Ik heb vorige week een nieuwe simkaart gekregen van Orange aangezien ik overgeschakeld ben. Ik heb deze vorige zaterdag geactiveerd maar tot op heden nog steeds geen GSM ontvangst of 4G. Ik kan ook de klantendienst niet bellen aangezien ik geen bereik heb en er is geen shop in mijn omgeving.
Vraag
•
.Netwerk
646
2
0
0
Sinds 18u30 komen er via de Allestoringen website erg veel meldingen binnen. (zie screenshot hieronder) Het mobiele internet werkt al enkele uren niet meer. Ik heb dit zelf ook getest, en het werkt inderdaad niet meer op toestellen met Orange simkaarten. Maar wat blijkt nu, op GSM's met een Hey Tele
Vraag
•
.Netwerk
2.9K
8
0
0