Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Orange thankyou

Hee een vraagje ik had normaal gezien als bonus 5gb aan mobiele netwerk gekregen maar die is ineens verdwenen weet iemand hoe dat komt?

Vraag

• 

.Netwerk

5.8K

4

0

• 5g

Hoe zit het met 5g in België?

Vraag

• 

Internet Everywhere

4.7K

2

0

• Apple watch 4g

Ik ga mij een apple watch serie 6 aanschaffen. Zou graag de cellurar aanschaffen maar is de 4g al compatibel met orange?

Vraag

• 

.Netwerk

2.5K

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Data overdragen

Kan ik ongebruikte data of een deel van mijn data van mijn abonnement overdragen naar mijn zoon die ook in mijn Familie zit? Hoe doe ik dat?

Vraag

• 

Suggestie

9.2K

2

0

Verkeerde weergave dataverbruik Flybox 150 Gb

De dataverbruik in mijn klantenzone geeft sinds het begin van de maand een andere (verkeerde? ) maximale toegelaten data cap weer. (zie screenshot) Er ontbreekt m.a.w nog 50 gb. Vorige maand schonk Orange 50 Gb? Om het nu af te trekken van de volgende facturingsmaand lijkt me niet dit niet echt een

Vraag

• 

Gebruik

7.1K

2

0

0

Mobiel internet limiet buiten abonnement

Beste mede gebruikers, een vraag. Ik ben laatst van abo veranderd, ben nu naar go plus gegaan een paar maanden terug. nu is mijn vraag, vroeger kon ik opgeven dat mijn Max kosten bijv 10 euro konden zijn buiten de abo kosten bij overschrijding van het aantal mb’s. bij mijn abonnement go plus nu staa

Vraag

• 

.Netwerk

10.8K

2

0

• Geen gratis 5 Gb

😞

Vraag

• 

.Netwerk

4.9K

5

0

• Flybox Hoeveel data

Ik had graag van mijn Flybox geweten hoeveel ik al verbruikt heb van mijn abonnement. Ik kan niet inloggen op de klantenzone doordat ik geen puk- code als internetnummer heb. Gisteren toen ik in een online les zat viel mijn internet uit... zeer vervelend.... Bleek mijn data opgebruikt te zijn. Toen

Vraag

• 

.Netwerk

6.7K

2

0

• 4G bereik in Ledeberg

Hallo Sinds 13/11 zijn in Ledeberg herstellingswerken bezig aan de antenne voor internet. Hierdoor is het 4G-bereik heel slecht in de buurt of soms gewoon niet beschikbaar. Dit zou duren tot 17/12, maar gaat dat gedurende die hele periode zo blijven voor het mobiele netwerk? Want wij werken met twee

Vraag

• 

.Netwerk

2.2K

1

0

• Simkaart niet ontvangen

Op 3 Nov bestelde ik online een SIMkaart voor hoofdzakelijk mobiel internetgebruik. In de bevestigingse-mail werd aangegeven dat deze binnen de 2 dagen geleverd zou worden. Echter we zijn momenteel meer dan 10 dagen ver, en tot op heden heb ik nog niets ontvangen. In de Orange shop kunnen ze mij nie

Vraag

• 

Gebruik

4.4K

2

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K

• Super User