Hallo! Ik ben leidster bij een jeugdbeweging. Wij hebben geen internet in onze lokalen maar zoeken wel een alternatief. We zouden per jaar, een maand mobiel netwerk in onze lokalen willen. Ik las iets over de flybox, is dit het beste alternatief? Alvast bedankt voor de hulp!
Vraag
•
.Netwerk
7.3K
4
0
0
ik heb deze maand al de optie geactiveerd voor een extra 5GB, maar nu zou ik nog eens een extra 5GB willen, is dit nog mogelijk? Zoja, hoe kan ik dit doen?
Vraag
•
.Netwerk
2.5K
1
0
Hallo, ik heb hier een probleempje als ik op mijn gsm naar de bepatient app ga krijg ik een melding geen internetverbinding, en ik heb gekeken bij YouTube app en dan marcheert alles wat kan dit zijn mvg
Vraag
•
.Netwerk
2.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Iemand die weet hoe je kunt aanpassen dat je niet boven ja 4g kan gaan, maar wel kan bijkopen indien nodig?
Vraag
•
.Netwerk
5.9K
2
0
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik geen verbinding meer kan maken niettegenstaande ik nog 300Mb staan heb?
Vraag
•
Gebruik
9K
1
0
Ik vraag me af of ik een herlaadbeurt kan doen vanaf mijn telefoon achter dat ik geen internet meer heb om dit proces dan zogezegd te doen
Vraag
•
Gebruik
2.5K
2
0
Hi Tribe! Ik heb een Xiaomi 9T pro (hiervoor een Samsung S8 geloof ik). Ik vermeld even mijn vorig toestel erbij, omdat ik daarmee ook hetzelfde probleem had. Wanneer ik aan het bellen ben, valt mijn mobiel internet (4G) gewoon weg op mijn gsm. Dit is zeer frustrerend. Ik heb al meermaals een oproep
Vraag
•
.Netwerk
8.9K
2
0