Orange schreef nu al meer dan een jaar geleden: Apple Watch LTE : Apple-horloges met eSIM zijn niet te koop in België en de modellen die in het buitenland worden verkocht zij nu nog niet compatibel, maar binnenkort wel. Nog een beetje geduld.Inmiddels zijn de horloges al wèl te koop in België, en bi
Vraag
•
.Netwerk
7.1K
7
0
Ik heb onlangs een Samsung galaxy A51 gekocht en sindsdien kan ik geen mms versturen of ontvangen. Ik heb alle stappen van de online configurator doorlopen. Ik heb meermaals gebeld naar 1910 om een SMS met configuratie-instellingen te ontvangen maar ik krijg nooit die sms. Ik heb mijn gsm al meermaa
Vraag
•
.Netwerk
6.6K
6
0
0
Vanaf vandaag Play sports 1.2 en 3 (deels) beschikbaar bij Eleven (OTT) via internet. Alle kanalen van Eleven sports en die van Play sports 1.2 en 3 in een abo aan 19.95 euro/maand. Ook in de Eleven sports app. https://www.elevensports.be/home Zo kan je als Orange klant het Engels voetbal (met Eredi
Vraag
•
Suggestie
4.1K
1
0
Waarom krijg ik geen 4g zodra er een nieuwe maand is begonnen? En wel wanneer er pas 30 dagen voorbij zijn?
Vraag
•
Gebruik
3.8K
4
0
0
Beste, Sinds gisterenavond ben ik niet meer bereikbaar. Ze kunnen me niet bellen. Ik heb ook geen 3G. Wifi werkt gelukkig wel. Dit heb ik al ondernomen: - mijn gsm al uitgezet en meermaals opnieuw opgestart, -simkaart eruit gehaald en terug in gestoken, -alle updates van Iphone zijn ook up to date -
Vraag
•
.Netwerk
5.6K
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Mijn internet gaat razendsnel op is dit alleen bij mij zo?
Vraag
•
Gebruik
3.8K
3
0
0
Geaccepteerde oplossing
goede avond, heb vandaag extra surf card geactiveerd voor mijn moeder. Deze wordt gebruikt in tablet met 4 g, bedoeling is haar 8 gb uit haar huidig abonnement te gebruiken. Heb deze afgehaald in orange shop en via klantendienst geactiveerd. In bevestigingsmail van Orange zie ik dat deze kaart niet
Vraag
•
Surf Extra Card
4.5K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Hallo weet er iemand hoe da komt ? Ik wou een 2gb kado doen aan iemand van mijn familie en het lukte niet met 1 persoon maar dan wel met een andere persoon Mvg
Vraag
•
.Netwerk
8.3K
2
0
0
goede morgen sinds 2 dagen als ik mobile data wil bijkopen krijg ik de melding dat ik eerst mijn beltegoed moet herladen omdat er onvoldoende opstaat . er staat meer dan 10 € op en die data herladen kost 2 € als ik de klantendienst bel zeggen ze dat ze 1 gigabyte op mijn herlaadkaart gaan zetten voo
Vraag
•
Internet Everywhere
5.2K
4
0