Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Cadeau mobiele data

Ik had enkele dagen nog 5GB dat ik kon activeren als cadeau, ik drukte dit aan maar heb nooit mijn 5GB cadeau gekregen. Hoe kan ik deze alsnog ontvangen?

Vraag

• 

Internet Everywhere

1.4K

1

0

0

• Alleen maar problemen

Niks gaat goed. De WiFi is traag, de hulpservice is van mindere kwaliteit. Kan ik hier wat hulp krijgen

Vraag

• 

Gebruik

2.2K

2

0

0

• Geen internet

Het internet dat we hebben gaat niet helemaal door het huis. Heeft er iemand enkele tips om dit op te lossen?

Vraag

• 

.Netwerk

2.9K

4

0

• Geaccepteerde oplossing

5 GB data cadeau niet ontvangen

Ik heb deze maand op 06.06.2021 en sms gekregen met het berichtje dat voor hun 5de verjaardag en cadeau krijg van 5gb data. Nu wil ik deze vandaag in ontvangst nemen ,en zie ze niet staan. Heb vorig week nog gekeken tot wanneer deze geldig is om te innen en dat was tot volgende maand. Dus nu de vraa

Vraag

• 

.Netwerk

5.3K

4

0

• Mobiel internet schakelt niet in

Wanneer ik mijn mobiel internet aanzet gebeurt er gewoon niks. Zou iemand kunnen helpen?

Vraag

• 

.Netwerk

3.4K

2

0

0

Gratis 5 GB data

Dankjewel Orange voor deze leuke geste van 5 GB gratis data naar aanleiding van jullie 5 jarig bestaan in België. Dit voor alle klanten. Heb in Myorange app gezien dat dit dubbel is geactiveerd. Klopt dit? Ook bij data inbegrepen in abonnement is 2 GB extra is geactiveerd. Is dit tijdelijk? Of gebeu

Vraag

• 

Gebruik

11.5K

5

0

• Surfherlaadvolume

Hallo, Ik heb 15GB data per maand. Zeker ruim voldoende aangezien ik per maand ongeveer 3 GB verbruik heb. Deze week zag ik plots dat er 25GB. surfherlaadvolume tussen mijn data stond. Ik nam contact op met orange en de medewerker vertelde me dat ik dit aangekocht heb. Maar dit klopt helemaal niet.

Vraag

• 

Gebruik

4K

2

0

0

• Flybox 4G+ : LAN/WLAN/ETHERNET

op mijn flybox knippert het lichtje van LAN/WLAN/ETHERNET en dit sinds ik een monitoring pack voor verbruik zonnepanelen heb geïnstalleerd

Vraag

• 

.Netwerk

1.9K

1

0

• Smart data

Mijn abonnement heeft 8GB data maar mijn gsm gebruikt voor 1 of andere reden smart data waar ik maar 1GB van heb. Kan ik overschakelen van smart data terug naar data? want mijn 1GB smart data is op en ik kan dus geen meer gebruiken.

Vraag

• 

Internet Everywhere

2.9K

2

0

0

Wifi onderbrekingen en haperingen thuis netwerk

Alle devices die in huis via wifi verbonden zijn ondervinden connectie uitval waardoor VPN applicaties, mail applicaties of telewerk oplossingen uitvallen. Videocalls gaan bijzonder moeizaam en het wifi netwerk zorgt voor sync problemen tussen audio en video en slechte kwaliteit video. Enkel op het

Vraag

• 

.Netwerk

4.4K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten