Is het voordeliger om een abonnement te kopen voor 4g of om met een herlaadkaart te werken en bij elke herlaadbeurt van 15 euro 1gb gratis te krijgen?
Vraag
•
.Netwerk
3.8K
3
0
Hallo Ik heb sinds kort een nieuw toestel (smartphone Samsung A20), en MMS is nog niet mogelijk. Kan iemand mij zeggen wat er allemaal moet worden ingevuld bij instellingen en bij welktoegangspunt enz? Waar wat enz? Telefonisch konden (of wilden) ze niet helpen. Vorige keer wel bij nieuw toestel. PS
Vraag
•
.Netwerk
10.5K
2
0
hoi, ik ben nieuw bij orange via mijn bedrijf en heb 10GB aan surfvolume. Nu staat op mijn app surfvolume en databonus. Deze databonus is bijna op maar het surfvolume is onaangeraakt, wanneer de bonus op is neem ik aan dat ik overschakel naar surfvolume? Dit is toch ook gewoon nog binnen mijn abbono
Vraag
•
Gebruik
9.3K
5
0
Hallo, Ik heb onlangs een flybox gekocht. Is er een manier hoe ik mijn verbruik kan bekijken? De app kan alleen gebruikt worden met een simkaart van orange?
Vraag
•
.Netwerk
4.7K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Is er iemand die dit ooit aan de hand heeft.
Vraag
•
Gebruik
2.4K
1
0
Welk abonnement is het voordeligst als je zo goedkoop mogelijk mobiele data wil?
Vraag
•
Internet Everywhere
3.1K
1
0
Geaccepteerde oplossing
Kan een extra surf card ook gebruikt worden in een smartphone? Stel enkel vraag voor volgende situatie: heb moeder met GO Plus abonnement van 20 euro, heeft daarin 5 GB mobiele data. Ze belt met GSM met toetsen omwille van haar leeftijd (87 jaar), heeft recent smartphone gekocht maar is te ingewikke
Vraag
•
Surf Extra Card
6.7K
2
0
0
Bestaat er een manier om te zien hoeveel data je in je volledige abonnementsgeschiedenis hebt verbruikt? Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 6 jaar klant en zou graag weten hoeveel data ik in die 6 jaar heb verbruikt.
Vraag
•
Suggestie
7K
3
0
0