Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Gratis 4 GB

Ik dacht dat iedereen 4 of 5 GB gratis kreeg tot het einde van het jaar

Vraag

• 

Internet Everywhere

6.2K

3

0

• Flybox is beperkt tot gebruik op één adres

Voor de Flybox gebruikers onder ons is er wat veranderd kwa regelgeving voor het gebruik van de Flybox. Daar waar men vroeger de Flybox overal naar toe kon zetten , denk aan een tweede verblijf , is het nu beperkt tot één adres om de Flybox te gebruiken. Dit is iets wat Orange beslist heeft en is oo

Vraag

• 

.Netwerk

8.5K

7

0

• Burn that data!

Wanneer je een mobiel datapakket van 15gb hebt, 4gb data kreeg door het badge-systeem en nog eens 5gb gratis door de coronasteun, dan stream je je YouTube videos toch gewoon in 1080p! 😂 Data Lover 500gb komt zo wel snel dichterbij! Zijn jullie ook zo blij met de vele gratis datapakketten die Orange

Vraag

• 

Internet Everywhere

5K

1

0

• Geen internet verbinding met Surfcard extra

Van @Frans77 Mifi en surf extra card OrangeIn mijn TP-Link een Surf Extra card Orange gestoken om te kunnen internetten op mijn iPad. Kan geen internetverbinding leggen tussen beide. Hoe los ik het op? @Frans77 je hebt een prive bericht gedaan met een vraag en een vraag die dus opgelost kan worden v

Vraag

• 

Surf Extra Card

4.7K

1

0

• 4G

Vlotte 4G, content van

Vraag

• 

Gebruik

3.2K

2

0

• Orange netwerk is top !

Beste kwaliteit !

Vraag

• 

.Netwerk

2.9K

1

0

• Mobiel : 5G al beschikbaar in België?

Weet er iemand of we 5g zouden kunnen gebruiken in België?

Vraag

• 

.Netwerk

3.9K

1

0

Streaming op 4g

Ik heb momenteel 8gig mobile data. Is dit voldoende om regelmatig Netflix mee te kijken of gaat het er dan te snel door gaan? Iemand hier enige ervaring mee?

Vraag

• 

.Netwerk

2.7K

1

0

Mobiel internet valt regelmatig weg.

Hallo, Sinds een aantal weken valt mijn mobiel internet weg op mijn note 10+ Het symbool van 4G staat er nog maar enkel met een pijl naar boven, die naar beneden blijft grijs. Na een 2 tal minuten valt alles ongeveer 10sec weg en daarna heb ik weer verbinding. Schakel ik over naar de 2e simkaart van

Vraag

• 

.Netwerk

4.7K

1

0

• Mobiel netwerk op de jeugdbeweging

Hallo! Ik ben leidster bij een jeugdbeweging. Wij hebben geen internet in onze lokalen maar zoeken wel een alternatief. We zouden per jaar, een maand mobiel netwerk in onze lokalen willen. Ik las iets over de flybox, is dit het beste alternatief? Alvast bedankt voor de hulp!

Vraag

• 

.Netwerk

7.3K

4

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten