Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Free wifi

Tip free wifi zou wel leuk zijn moest dit bestaan bij orange

Vraag

• 

.Netwerk

6.6K

2

0

• Mobiel (internet) bereik over de grenzen heen

Ben ik de enige die een beetje zijn buik vol begint te hebben van het roepen om 4G-5G weet ik veel. Wanneer gaan providers een deftig een dekking op de grens van een land maken? 1 europa my ass. Ik woon in Belgie en werk in Nederland. Als ik al eens spotify in de auto ben ik minstens 1/3 van mijn ri

Vraag

• 

In het buitenland

4.5K

1

0

• Abbonement

Mijn vriend heeft onlangs 5 gb bij gekregen ( dus nu in totaal 10 gb )omdat hij hij abbonement heeft voor orange voor tv en internet. En nu ik kan normaal ook mijn naam bij op die factuur laten zetten zodat ik ook 5gb extra krijg. Maar hoe doe ik dat ?

Vraag

• 

.Netwerk

6K

1

0

• Opeens geen 4g meer

hoi ik ben in het buitenland en krijg opeens geen verbinding meer met 4g. Ik heb roaming aan en eerder ging het wel...

Vraag

• 

In het buitenland

4.5K

1

0

4Gin Frankrijk

Werkt mijn 4G in Frankrijk?

Vraag

• 

In het buitenland

4.5K

1

0

• Surf Extra Cards problemen

Orange heeft het toch wel even verknoeid hier. We zijn radeloos. Wij zijn momenteel in buitenland voor het werk, in Spanje, en dat nog tot oktober. We gebruiken op onze twee gsm numemrs elk een surf extra card voor de ipads, die we broodnodig hebben voor het werk. 14 dagen geleden kom Ik te weten da

Vraag

• 

In het buitenland

5.2K

2

0

• Mobiele data

Hallo allemaal, ik ben aangesloten aan Orange en ik heb een bundel met onbeperkt smsen, 90 belminuten en 0,1GB per maand... ik weet dat het niet veel mobiele data is, maar wel genoeg voor mij! Enkel heb ik een klein probleem: als de nieuwe maand gestart is, hoort de nieuwe mobiele data al te werken.

Vraag

• 

.Netwerk

2.3K

1

0

Belwaarde omzetten Tempo Giga werkt niet

Beste allemaal, Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende: Ik heb 5 kaarten Tempo Giga gekocht. Volgens de add kan ik de FULL Giga promo inzetten om onmiddelijk al mijn belwaarde . Met 1 kaart is het gelukt, de anderen blijven zeggen dat er onvoldoende belwaarde is om deze optie te kopen. er

Vraag

• 

Gebruik

11.4K

2

0

• E-sim en mobiel internet

Hallo, Het betreft een Pixel 4 Ik heb het probleem dat sinds het download mijn 4G 'knippert'. Daarmee bedoel ik dat de indicator constant verdwijnt en weer verschijnt. Het mobiele internet werkt ook gewoon niet. Ik krijg geen verbinding. Bellen en sms'en werkt wel nog perfect. Het probleem is ontsta

Vraag

• 

.Netwerk

5.5K

1

0

0

• Verbruik surfvolume

Ik ben sinds vorige week overgeschakeld van Dolfijn 12 naar Go Light. Beide abonnementen hebben 500MB internet per maand. Voorheen kwam ik hier altijd wel mee toe. Maar volgens de My Orange app heb ik nu nog maar 118MB surfvolume over met nog 29 resterende dagen. Dus dan zou ik op 1 à 2 dagen ineens

Vraag

• 

Internet Everywhere

3.1K

2

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K