Het gaat hier om een oude Mobistar 4g modem. Merk is huawai b310 c14c. We hebben al meerdere malen uitgezocht hoe we op zo een modem poorten kunnen forwarden. Telkens zonder succes. We zouden deze poorten moeten kunnen forwarden om de beelden van een camera systeem van op afstand te kunnen bekijken.
Vraag
•
Internet Everywhere
3.4K
1
0
0
Geaccepteerde oplossing
Kan ik een Flybox simkaart bestellen zonder modem?
Vraag
•
Suggestie
5.7K
2
0
Geaccepteerde oplossing
Ik heb vorig jaar juni een flybox gekocht voor mijn 2de residentie in de ardennen. Heeft altijd perfect gewerkt. Nu ben ik 6 maanden niet geweest en bij aankomst vandaag merk ik dat ik geen internet connectie meer heb, internet lampje is rood. Mij gsm 4g werkt perfect dus geen signaal probleem. Word
Vraag
•
Internet Everywhere
4.5K
2
0
Ik gebruik My Orange 5.4.1 (Android) en heb een Tempo Touch herlaadkaart. Voorheen kon ik via de app extra data als optie nemen, maar nu ontbreekt die optie geheel. De enig overblijvende "Tariefplan wijzigen" functie draait (al dagen) uit op een foutmelding: Omdat deze app 'voelt' alsof deze (gewoon
Vraag
•
Gebruik
5.3K
3
0
0
Er is een probleem met Android Webview. Het installeren van de versie met de fix (89.0.4389.105) lost dit probleem niet op.
Vraag
•
.Netwerk
3.7K
2
0
0
Gegroet allemaal, Wij zijn van plan om een flybox aan te schaffen voor gebruik in een buitenverblijf aan de kust. Er is daar geen wifi of internet, de flybox lijkt ons daarom een goede keuze. Maar... ik lees hier in verschillende topics dat het gebruik van een beveiligingscamera op wifi alsook van d
Vraag
•
Gebruik
2.6K
2
0
0
Goede dag Ik ben verhuist naar een nieuw huis en heb pas nu ontdekt dat er een coax kabel te vinden is op de 3de verdieping, en ik vroeg mij af hoe ik daarvan gebruik kan maken en mogelijks een ethernet kabel van maken? Iemand van Orange kwam paar weken geleden bij ons om internet te installeren en
Vraag
•
Internet Everywhere
5.5K
2
0
0
Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)
Vraag
•
.Netwerk
7.9K
6
0
0
Al 3x gebeld met de servicedesk en vriendelijke medewerkers MAAR MIJN PROBLEEM RAAKT NIET OPGELOST. Ik heb sinds 26 februari geen internet en geen Wi-Fi. In Corona tijden is dit geen lachertje. Graag dringend een oplossing hiervoor.
Vraag
•
.Netwerk
4.8K
4
0
0