Mobiel internet

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Geaccepteerde oplossing

Mobiele data overdragen

Onze dochter heeft voorlopig maar een herlaadkaart omdat ze nog niet veel belt of sms'jes stuurt. Wel surft ze veel op het internet. Kunnen wij data van ons abonnement overdragen aan haar?

Vraag

• 

Suggestie

4K

1

0

0

• Internet

Mijn internet werkt niet , ik kan niet bellen naar de Orange mensen en ik kan geen sms’en sturen, wat zou het probleem kunnen zijn?

Vraag

• 

In het buitenland

2.8K

1

0

0

• Surf kaart in Windows 10 PC

Ik heb vandaag een extra surfkaart op mijn Go Unlimited abonnement laten activeren. Bedoeling is om internet te hebben op plaatsen waar geen Wifi is of waar ik de WiFi niet kan/wil gebruiken. Mijn toestel is een portable Fujitsu Lifebook U904 met Windows 10 versie 20H2. Bij de opstart wordt het simk

Vraag

• 

Surf Extra Card

3.9K

2

0

0

5G

Wanneer komt 5G denken jullie?

Vraag

• 

.Netwerk

6.1K

4

0

• Equivalent Telenet One Number

Hallo, Bestaat er bij Orange een equivalent voor Telenet One Number? Zodat je bv een smartwatch met esim kan gebruiken met hetzelfde tel nummer zonder gsm en ook de data enz van dat abonnement gebruikt?

Vraag

• 

Suggestie

7.6K

2

0

0

• Datalimiet

Dag orange! Ik heb namenlijk heel veel data nodig voor mijn werk, ik reis wekelijks naar andere landen. Wat is het datalimiet dat ik kan pakken? Alvast bedankt

Vraag

• 

.Netwerk

5.6K

2

0

0

Gratis extra sim voor go unlimited?

Hallo, Ik kan overschakelen van love duo pack (waar unlimited 3g bijzit en een gratis extra simkaart). Als ik overschakel naar Go unlimited, zal deze extra sim ook gratis blijven? Alvast bedankt! Mvg, Ken

Vraag

• 

Surf Extra Card

4.7K

2

0

• Super traag

Hallo Tribe, Omdat ik maar niet vooruit geraak, kom ik naar deze community. Ik beschik over een "internet@home" abonnement. Ik woon in Zwijnaarde en mijn downloadsnelheid is amper 2Mbps (Orange test, vaste PC, bekabeld naar de Flybox). Soms eens 5Mbps, doch ver van de reclame van 225 Mbps. Helpdesk

Vraag

• 

.Netwerk

4.3K

2

0

0

• Traag internet

Ik heb al een hele tijd last van super traag internet.. ik ben een gamer waardoor ik dit super hard merk (error,connection lost, lags,...) heb een test gedaan en zit maar op 20,6mbps download en 5,4 mbps upload. En ik speel met een lan kabel en niet via wifi.. hoe kan dit opgelost worden?

Vraag

• 

Internet Everywhere

4.6K

3

0

Mobiel netwerk in mobielhomz

Goeie avond, ik ben op zoek naar een oplossing voor mobiel netwerk in de mobielhome. Vooral om tv te kunnen kijken. Momenteel gebruik ik 4g op een iPad met abo van het werk maar dat heeft veel te weinig data en het verbruik vliegt er door. Ik zag deze flybox voor in huis en vroeg me af of er iets ge

Vraag

• 

Internet Everywhere

4.6K

3

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K