Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Sms gekregen van gemiste oproep maar telefoon heeft geneens gebeld

Het valt regelmatig voor dat ik een sms krijg van een gemiste oproep terwijl mijn gsm geneens gebeld noch getrild heeft. Als ik wil terugbellen gaat dit ook niet. Telefoon gaat gewoon niet over en geeft belsignaal... Als ik mijn telefoon helemaal afzet en terug opstart is het probleem opgelost, maar

Vraag

• 

Netwerk

3.1K

5

0

0

• 4G werkt niet

Beste 2 weken geleden ben ik overgestapt van Mobilevikings naar Orange. Nadat mijn simkaart(herlaadkaart) aankwam, plaatste ik deze enkele dagen later in mijn toestel (dit is nu 1 week geleden). Hierna wou ik mij aanmelden op My orange. Echter moest ik 48u wachten dus zo gezegd zo gedaan. Ik kan mij

Vraag

• 

Netwerk

2.5K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Orange thank you - gratis 5GB wifi tot 28/01/2021 - niet werkend

Daarnet een hele tijd verloren met 4G instellingen te checken GSM ondanks dat ik nog meer dan 4GB heb via Orange thank you op een prepaid kaart - geen 4G net 5 euro data optie met Proximus geactiveerd - dit werkt wel Orange thank you ....

Vraag

• 

Netwerk

2.4K

4

0

• Help

Wat betekent N.v.t want ik wou een betaling doen met mijn orange app maar lukt niet kan iemant mij helpen

Vraag

• 

Netwerk

1.6K

2

0

0

• Femtocell werkt niet

Beste, ik heb problemen met mijn femtocell. Ik woon behoorlijk afgelegen, waardoor ik nooit mobiel bereik heb (ik kan niet bellen of op 4G surfen). Ik heb de femtocell al enkele keren herstart maar zonder resultaat. De onderste 2 knopjes blijven oranje branden. Ik ben telefonisch niet bereikbaar dus

Vraag

• 

Netwerk

3.3K

1

0

0

Go unlimited.

Ik heb onlangs de unlimited aangeschaft en na 30GB verbruik wordt de kwaliteit niet meer optimaal. Graag een antwoord.

Vraag

• 

Netwerk

1.4K

1

0

0

Ik blijf maar facturen ontvangen zelfs na opgezegd

In contact komen met jullie is bijzonder moeilijk blijkbaar, via contactcenter 5000 dan krijg je onvriendelijk personeel aan de lijn die je toch niet verder kan helpen. Op 3 augustus laatstleden werd mijn contract stopgezet op mijn vraag. Sindsdien blijf ik maandelijks aanrekeningen ontvangen welke

Vraag

• 

Netwerk

4.2K

6

0

0

voicemail is vol

Mijn moeder zit in een wzc en ik kan haar niet meer bereiken omdat haar voicemail vol staat, zij kan deze zelf niet leeg maken. Kan ik dit vanop afstand? Of kan orange dit voor haar doen?

Vraag

• 

Netwerk

1.6K

1

0

0

• Problemen met VoWifi

Ik heb thuis slecht bereik, maar ik heb iets gelezen over VoWifi, bellen via wifi. Dit lukt mij echter niet. Mijn gsm, een samsung A40, is compatibel en heeft android 10 geïnstalleerd. De optie bellen via wifi is geactiveerd (zie screenshot). Ik ben onlangs van Dolfijn, een tariefplan dat niet meer

Vraag

• 

Netwerk

2.8K

1

0

0

• Zien wanneer herladen

Beste, Hoe kan ik in de orange app zien op welke data ik mijn herlaadkaart herladen heb aub? DANK U.

Vraag

• 

Netwerk

3.3K

1

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten