Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Slecht ontvangst.

Révélation (Surlignez pour lire)Beste, Wij hebben zeer slecht ontvangst om te bellen. We hebben een herlaadkaart en hebben met 3 hetzelfde probleem. Als we bellen vallen we om de haverklap uit. Klantendienst zegt dat het ontvangst in orde zou moeten zijn. Met isolatiemateriaal kan het niet te maken

Vraag

• 

Netwerk

5K

2

0

0

• Geen service

Ik heb al sinds gisteren geen service....

Vraag

• 

Netwerk

2.6K

2

0

• Netwerk

Sinds gisteren en slecht ontvangst, wie heeft dit probleem ook?

Vraag

• 

Netwerk

4.6K

3

0

• slechte ontvangst

sinds Corona dien ik veel van thuis uit te werken. Klanten geven mij bijna altijd mee dat het telefoongesprek bar-slecht is tussen ons. op andere locaties heb ik hier geen problemen mee. zopas gebeld naar de technische dienst van Orange, mijn adres heeft perfecte verbinding. ligt aan de isolatie in

Vraag

• 

Netwerk

9.8K

5

0

• Femtocell

Heb je vast internet van Orange nodig voor het aanvragen van een femtocell of is mobiel abonnement voldoende?

Vraag

• 

Netwerk

1.2K

2

0

• Slechte verbinding

De laatste tijd is het voor te janken. Ben al jaren klant maar ik word regelmatig gewoon uit gesprekken gegooid. Zeer jammer wanneer je aan de telefoon hangt omwille van spoedgevallen. Zo gaat kostbare tijd verloren. Zowel internet als verbinding om te bellen zijn zowel binnen als buiten om te janke

Vraag

• 

Netwerk

5.3K

4

0

• Geen ontvangst

Hallo, Sinds ik overgestapt ben op Orange heb ik slechte of bijna geen ontvangst binnen het ziekenhuis waar ik werk. Bij een telefoon schakelt hij automatisch op antwoordapparaat of is de verbinding zeer slecht . Dit is uitermate vervelend ! Wat kan de oplossing zijn?

Vraag

• 

Netwerk

4.9K

4

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Aansluiting Orange internet en tv

Momenteel ben ik aan het bekijken om internet en tv te laten aansluiten in een nieuwbouw appartement, de coax aansluiting is al voorzien tot binnen in het appartement, maar er is geen netwerkverdeler aangesloten, kan ik gewoon probleemloos orange laten aansluiten als er geen nog geen netwerkverdeler

Vraag

• 

Netwerk

3.4K

1

0

0

• Connecties masten

Hallo allemaal, Wij zitten in blaimont momenteel en mijn netwerk zegt dat we in Frankrijk zitten maar eigenlijk zitten we nog in België en als we naar givet rijden dan geen mijn netwerk aan dat we in België zitten maar we zitten in Frankrijk haha rare toestanden.

Vraag

• 

Netwerk

1.5K

2

0

0

• Problemen met internetradio

Heb enkele maanden een Love abonnement. Regelmatig heeft mijn internetradio een time out of een droop. Verschillende malen per dag. Hij is gekoppeld via wifi. Als ik hem rechtstreeks met de modem router van Orange verbindt ov via een extender, het probleem blijft hetzelfde. Komt nog als eens voor al

Vraag

• 

Netwerk

2.7K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten