Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Slecht bereik in haven van Antwerpen

In de buurt van de haven van Antwerpen, zeker binnen in de gebouwen is het bereik zeer slecht. Er is zowel geen 4G als service. Terwijl de andere operatoren (Proximus en Telenet) een goed bereik hebben. Gaat er hier verandering in komen? Coördinatie: Scheldelaan

Vraag

• 

Netwerk

2.7K

1

0

0

• Samsung Galaxy S20 - VoWiFi bellen preferred ?

Als er iemand de Samsung Galaxy S20 gaat halen op 13/03, kan je eens testen of Orange op dit toestel VoWiFi bellen als voorkeur heeft ingesteld. Dus onder de settings van de phone app wifi bellen activeren, wifi aan en controleren of bovenaan het icoontje van VoWiFi verschijnt (altijd, niet enkel bi

Vraag

• 

Netwerk

4.6K

2

0

0

• verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code

Wanneer ik een bericht wil versturen via de berichten app gaat dit traag: duurt vaak de volle minuut of langer voor mijn bericht verzonden is. Wanneer ik het nummer van de berichtencentrale probeer her in te stellen krijg ik de boodschap: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code. Hoe kan ik dit opl

Vraag

• 

Netwerk

2.5K

2

0

0

• Alle info over storing en klantendienst

Hallo iedereen, Ik lees hier en ook elders, dat er storingen zijn, waardoor er geen internet is en geen TV. De allerlaatste stand van zaken, in zover ik die kon verzamelen. 1. Klantendienst Orange: Ik heb daarjuist proberen te bellen en bij het door verbinden hoorde ik, dat alle medewerkers in gespr

Vraag

• 

Netwerk

49.7K

3

0

• Geen goed netwerk in frankrijk

Jammee dat orange in frankrijk veel steken laat vallen en op vele plaatsen geen volledig netwerk kan bieden., nogtans in frankrijk ook orange is.

Vraag

• 

Netwerk

1.9K

3

0

0

• overstap telenet - orange

Hallo, vandaag is de orange technieker orange komen installeren. nu kijk ik op de pc en ik zie dat mijn internet naam (ethernet) nog steeds op de naam van telenet staat. ook zo bij mijn wifi. Dit vind ik nu wel erg vreemd, want de telenet modem is niet meer aangesloten. wat kan ik hier aan doen?

Vraag

• 

Netwerk

5.7K

1

0

0

• Netwerk- 4G Altijd slechte verbinding

Ik heb een arend abonnement en ik vindt dat ik bijna over slecht verbinding heb op 4G max 2 stepjes meestal 1 voor de prijs die ik betaal verwacht ik toch wel beter internet wat ben je met onbeperkt internet als dit niet werkt naar behoren.. als dit niet snel verandert stap ik gewoon over naar een a

Vraag

• 

Netwerk

3.2K

2

0

• Signaal afgesloten

...Feiten: Voorheen Telenet klant en sinds bijna 2 jaar Orange klant. Buurman nog Telenetklant heeft problemen met zijn snelheid. Telenet komt voor hem langs en lost het probleem op. Mijn aansluiting gewoon afgekoppeld want blijkbaar waren wij al jaren op dezelfde tap aangesloten met een splitter. S

Vraag

• 

Netwerk

2.9K

2

0

0

• Geen verbinding met wifi

Hallo! Ik geraak de laatste week zowel thuis, als op school, niet meer op wifi via mijn telefoon. Via m'n laptop lukt dit wel gewoon. Ik heb hem al meerdere keren aan en uit gezet, de verbinding volledig verbroken met de wifi en terug ingesteld en zowat elke tip die ik online kreeg. Toch blijft dit

Vraag

• 

Netwerk

1.9K

1

0

0

• Internet problemen Retie en omstreken

Ter informatie, telenet heeft technische problemen waardoor Orange niet werkt in Retie en omstreken.

Vraag

• 

Netwerk

1K

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten

11.3K