Netwerk and Veiligheid

Nieuwe topic starten

Discussies

Meer weergeven
  • Netwerk storing

Is nu de 2de keer da dit gebeurd vind da jammer wij moeten op tijd betalen en we hebben een netwerk probleem we zou een keertje niet moeten betalen.en ook ook zeggen sorry mijn bank werkt niet.maar ga opgelost worden.dan zullen ze rap alles afsluiten of een brief sturen om te betalen

Vraag

• 

Netwerk

9.3K

3

0

• De laatste tijd zijn er wel veel storingen hoor

Ik vind dat er de laatste tijd veel storingen op het netwerk zijn. Op 1 maand tijd al 3 storingen. Spijtig dat er voor dat deel geen compensatie gebeurd.

Vraag

• 

Netwerk

6.5K

2

0

0

• Bijkomende router / bridge

Hallo, ik ben op zoek naar een goede 2de router / bridge om die van de bovenverdieping te vervangen. Deze is een zeer oude router, en heeft zo toch zijn beperkingen. Ik had de firmware van de huidige router aangepast om te kunnen inzetten als bridge. Boven connecteerd iedereen draadloos, maar er kom

Vraag

• 

Netwerk

4.1K

1

0

0

• femtocell installeren

Goeiemiddag, ik heb zonet mijn femtocell ter verbetering van uitgaande/inkomende gesprekken ontvangen. Ik heb echter mijn modem in de kelder hangen, zou in principe moeten boren om de femtocell te verbinden met de modem. Is er een andere oplossing, kan je deze op een andere manier verbinden? Wij zij

Vraag

• 

Femto

4.6K

2

0

0

• oneplus 8 vowifi

beste mensen, Kan vowifi Orange worden geactiveerd op een oneplus 8 ? vriendelijke groeten Dimitri

Vraag

• 

Netwerk

12.1K

6

0

• Surf extra card

Kan je de surf extra card ook gebruiken als de 2 toestellen op een verschillende locatie zijn. Vb1 toestel in Genten 1 toestel in Brussel? En ondertussen met 2 surfen.

Vraag

• 

Netwerk

2.7K

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Telefoonlijn valt na enkele minuten weg

Ik word al een tweetal weken geconfronteerd met een telefoonlijn die na een paar minuten wegvalt. Op mijn GSM heb ik, zowel bij inkomende als bij uitgaande oproepen, eerst enkele minuten mijn contactpersoon aan de lijn. Dan ineens valt mijn gehoor weg, dus ik hoor mijn contactpersoon niet meer en zi

Vraag

• 

Netwerk

5K

1

0

• Flybox extra Covid19 data

Beste, Ik zie op de FR kant dat er 50 GB extra werd gegeven. Niet zomaar, blijkbaar moet je het vragen via Facebook of messenger https://community.orange.be/t5/Internet-mobile/Flybox-t%C3%A9l%C3%A9travail-r%C3%A9ponse-de-la-part-d-Orange/m-p/55065#M1561

Vraag

• 

Netwerk

1K

1

0

• Geen SIM Kaart

Allen net een flybox besteld maar geen Sim kaart erbij? De hulplijnen weten van niks of verstaan me niet of verbinden mij nogmaals door ... wat is de oplossing want Orange hervalt in dezelfde fouten als voorheen ... mijn teleurstelling is al groot ... mvg

Vraag

• 

Netwerk

3.4K

2

0

0

• Femtocell - gsm verkiest slechte 4G-verbinding

Heb enige tijd geleden in onze nieuwbouwwoning een Femtocell gekregen na de installatie van Orange, wegens slechte 4G verbinding binnenshuis (GLV). Nu is het echter zo dat ik m'n GSM (zo goed als?) nooit zie overschakelen naar het 3G netwerk van de femtocell. Deze verkiest steeds het zwakke (1 stree

Vraag

• 

Femto

7.1K

2

0

0

Beste leden van de community

Meer weergeven
  • Super User

• 

11.3K Berichten